2019/10/30

radość


6 komentarzy:

  1. Dawno już nie widziałam skarpetek do sandałów, w tym wypadku wypadło to bardzo korzystnie :) Uwielbiam te kolczyki i stylizacja, jako autentycznie codzienna, wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba ten styl! Chociaz szkoda ze skarpetki i torebka akurat sa czarne. Mysle ze w ogole wszystkie te czarne elementy za bardzo sa krzykliwe w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłaby idealna, ale takie buty i skarpety to dla mnie zło :<

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja naprawdę fajna, ale jak wyżej - skarpetki mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak średnio mi się podoba,kurtka+spodnie są fajne i zostawiłabym taką bazę,ale dodatki kompletnie tu nie pasują,jak dla mnie ten czarny kolor jest zbyt mocny

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń