2019/10/05

Wzorki i desenie Vol. 2

Nie podoba mi się to co stworzyłem, ale zważając na okoliczności w, których to zrobiłem jest dobry. Ogólnie to są tu dwa wzorki: krata i dłonie Frankensteina.... Jest też torebka z ostatniego Anti oraz buty insp. Balenciagą o, które dużo ludzi walczy w bazarze, ja je kupiłem za 111sd i to chyba był dobry zakup.
Antidote Supersize Hoop Left | Antidote Supersize Hoop Right | Antidote Neon Crop Turtleneck | Young Hollywood Adriana Lima Met Gala Top | Antidote Off-White Inspired Bag | Fallen Angel HotBuys Hand Print Skirt | Subcouture White Socks | Antidote Balenciaga Inspired Sneakers Woman 

7 komentarzy:

  1. podoba mi się tylko góra. reszta jak dla mnie nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica, buty i skarpety wypad, wtedy będzie lepiej, dodać spodnie i szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są paskudne. Nie rozumiem fenomenu tych pompowanych Adidasków u nikogo innego od wielkiej stopy, nie dałabym za nie złamanego grosza :) Ale spódnica bardzo mi się podoba, super wygląda w połączeniu z tym golfikiem, a i pepitka jakoś się nie gryzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym pozbyła się tej bluzeczki w pepitkę, bo dostaję oczopląsu od wzorów. Reszta mi się podoba, fajny look

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadama za tym samym kolorem torebki i butow. Bluzka w pepitke rzeczywiscie troche wprowadza chaos. Reszta dobrze wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi stylizacja się nie podoba, wgl zbrzydło mi już oglądać ciągle te sportowe buty które zresztą są brzydkie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze nie podoba mi się. Tylko tyle potrafię z siebie wykrzesać

    OdpowiedzUsuń