2019/10/25

NOWE KOLEKCJE: FURRY FRIENDS, CP, LE DECOR

Kilka dni temu do Starplazy weszła kolekcja Furry Friends. Szczerze? Nigdy nie przepadałam za tym sklepem. Ta dostawa nie jest wyjątkiem. Zwierzaki są przesłodkie, owszem, ale rzadko, kiedy używamy tego typu dekoracji. Dodatkowo wystawa wygląda kiepsko :S 
W środę natomiast otrzymaliśmy kolejną edycję CP z kolorowymi ciuchami. Ogółem nie prezentuje się ona najgorzej, ale też nie powala z nóg. Ponadto w kolekcji znajdują się buty z pierwszego manekina za bodajże 5sd, a w Plazie możemy je zakupić za 10sm. Torebka z 3 manekina była kiedyś w CP, w wersji za sm, a teraz musimy za nią zapłacić 51sd..
Dzisiaj dostaliśmy limitowaną kolekcję - LE Decor. Znajdziemy w niej kilka perełek, np. pufki czy piękny dywan. 
A Wam jak się podobają kolekcje?;)




14 komentarzy:

  1. Hej, tak sobie weszłam na stardoll... i jestem zszokowana i zniesmaczona nowymi płatnościami za SS. Szokuje mnie też brak komentarzy zbulwersowanych użytkowników :D. Przynajmniej można wreszcie wyleczyć uzależnienie od stardoll ;) Jak uważażacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odsyłam do postów: http://stardoll-i-my.blogspot.com/2019/10/info-obnizenie-cen-doadowan.html#comment-form i http://stardoll-i-my.blogspot.com/2019/09/info-nowe-zasady-patnosci.html#comment-form

      Usuń
    2. Dzięki, nie wiedziałam że to było wprowadzone dużo wcześniej... echh

      Usuń
  2. Szkoda, że zwierzaki z FF muszą być zaakcentowane na Halloween, bo ta kicia byłaby fajna, ale ta krew... W CP nic mi nie wpadło szczególnie w oko. LE jest bardzo ładne, ale raczej nie zrobię zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  3. beznadziejne kolekcje,z Callie's Picks kupiłabym długą różową spódnicę ale szkoda mi 17 sd,bo wiem że oryginalnie ona jest za sm i pochodzi z Basics,z kolekcji na kolekcję jest coraz gorzej,brzydsze ciuchy a i coraz wyższe ceny

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta mała sarenka z aureolą jest przeuroczym stworzeniem :) Różowych fatałaszków kupiłam kilka, tak o - żeby wydać kasę.

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie gucci w callie, szybko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o sweter? w cp od jakiegoś czasu dodają ciuchy z ostatnich tributów

      Usuń
  6. Zwierzaczki.. mi sie podoba ten poplamiony fartuch. Szkoda,ze nie ma go w wersji dla dollek. Smieszy mnie w ogole misio koala xD dostawa do CP beznadziejna. Pod ten trend moglby lepsze ciuchy dodac. Z Le podobaja mi sie rzezby cial ale nie mam ss :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ale ze zwierzaków nic a nic mi się nie podoba. Miś polarny jest ładny ale ten fartuch bialy cały we krwi mnie nie przekonuje. Niestety ale to nie dla mnie. Ciocia Calie Z tego co wiem wypuściła ciuchy które kiedyś już były. ( Wiem to z innego blog bo tak bym nie miała o tym zielonego pojęcia. ale po dokładnym przyjrzeniu się i przeczytaniu wpisu stwierdziłam że kilka ciuchów już widziałam ). np buty na trzecim manekinie wczęśniej kosztowały bodajże 135sd. Teraz kosztują 13 sd jak dobrze pamiętam. o LE nawet nie wiedziałam ogólnie patrząc to dekoracje są świetne ale niestety nie stać mnie w tym momencie na nic innego.

    OdpowiedzUsuń
  8. W reklamie kolekcja CP nazywa się Think Pink a w sklepie Colorless. ? stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  9. FF mi się średnio podoba. Fajne zwierzaki ale nieprzydatne.
    CP słabizna nic nie kupię
    Z LE kupiłam łóżko i lampę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ta różowa sukienka w paski z CP była kiedyś za free :D

      Usuń