2019/10/31

OPRAH

 
Już Wam tłumaczę o co chodzi... Co to za tytuł i dlaczego te Halloweenowe stylizacje wyglądają jak nie Halloweenowe stylizacje. Zainspirowała mnie Marta i jej stylizacja Halloweenowa, no bo przecież nie trzeba się przebierać. Nie na każdej imprezie trzeba wyglądać jak straszydło czy dobra wróżka... Dlatego postawiłem na stylizacje pomiędzy, na zwykły dzień za dziwne, a na Halloween zbyt nudne i nie straszne. Bazą obu stylizacji jest czerń, błysk i złoto! W obu lookach pojawia się dużo artykułów z metką Versace. I coś czego bardzo nie lubicie, połączenie złota i srebra... Już widzę te komentarze;) Upiornego dnia Wam życzę!

Chwila... Prawie zapomniałem! Tytuł Oprah ponieważ każdy kto skomentuje ten post dostaje nagrodę! Zapraszam do krytykowania i słodzenia.

Ps: Wiem, że użyłem słowa Halloween jakieś 10 razy w tym krótkim tekście i jest to bardzo niepoprawne gramatycznie, ale przecież mamy dzisiaj Halloween!

23 komentarze:

  1. Ta z lewej kojarzy mi się z Miley Cyrus za którą niestety nie przepadam :D Za to druga jest całkiem zacna, ale zdjęłabym tę bluzkę w kratkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem jak ja to zrobiłem, że się nie zorientowałem, że to Miley:)
      Bluzka w kratkę dodaje Halloweenowego/przebraniowego klimatu.
      Prezent już zarezerwowany!

      Usuń
  2. Kurcze chyba zadna tym razem nie jest w moim stylu. Druga ma potencjal ale jakos te pomaranczowe akcenty srednio mi sie podobaja. Pierwsza rzeczywiscie kojarzy sie z obecnym stylem MC. Stringi sa juz gotowe czy diy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stringi były gotowe, jest to ostatnia Kolekcja Antidote insp. Versace!
      Szkoda, ale i tak dziękuję za komentarz:)
      Prezent już zarezerwowany!

      Usuń
  3. Co do połączeń złoto + srebro to na co dzień je popełniam, ale tak już jest jak się ma ulubioną biżuterię :D Druga stylizacja bardzo mi się podoba, chociaż bluzka w kratkę troszkę zaburza spokój, ale ma być dziwnie-Halloweenowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o biżuterię to też mi się to zdarza, ale tutaj pojawiają się srebrno-złote buty i takie większe akcenty. Dzięki!
      Prezent już zarezerwowany!

      Usuń
  4. Pierwsza stylizacja tak średnio mi się podoba, chociaż kojarzy mi się trochę z Miley Cyrus, natomiast druga o wiele bardziej przypadła mi do gustu - ta spódnica jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Miley to serio nie specjalnie, jakoś tak wyszło:)
      Mogłabyś proszę podać mi swoją nazwę, bo szukałem i jakoś nie mogę znaleźć konta na które mam zarezerwować prezent:)

      Usuń
    2. Jeju przepraszam, teraz dopiero zobaczyłam komentarz :/ Mój nick to CrazyWorl1024, ale jak się spóźniłam to nie ma problemu hah

      Usuń
  5. obie są super jak dla mnie, ale druga wygrywa:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza rzeczywiście jak Miley. Druga podoba mi się bardziej, ale to pewnie przez moją miłosć do pomarańczu

    Celienlle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie pomyślałem o Miley, ale faktycznie trochę ją przypomina:)
      Prezent już zarezerwowany!

      Usuń
  7. Dyniowy kolor stanika i czerń z bielą w reszcie drugiego looku już nadaje mu lekko Halloweenowy klimat. Może to po prostu te kolory? Druga zdecydowanie lepsza, kocham takie spódnice. Pierwsza to trochę piosenkarka POP sprzed dwudziestu lat. Właściwie... To też można uznać za nielichy kostium, nie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że coś sprzed dwudziestu lat może być kostiumem, chociaż dla mnie to max 10 lat w przeszłość.
      Prezent już zarezerwowany!

      Usuń
  8. Stylizacje są ładne, tak zwyczajnie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. druga byłaby fajna gdyby nie ta bluzka pod stanikiem i ta dziwna ozdoba na głowie,pierwsza to kompletnie nie moje klimaty,wieje kiczem xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam od razu kiczem:(
      Prezent już zarezerwowany!

      Usuń
  10. Niestety ale obie mi się podobają. Co mogę zrobić, Tylko pogratulować za talent do dobierania tak świetnie ubrań.
    mariola12333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo!
      Prezent już zarezerwowany!

      Usuń