2019/10/18

highest in the room

ta sukienka z najnowszego sklepu MSW jest przepiękna!

6 komentarzy:

  1. Nowa dostawa do MSW jest naprawdę fajna. Stylizacja podoba mi się, ale mam wrażenie, że lepiej wyglądałyby sandałki do kostki lub delikatnie nad kostkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mysle ze jakies delikatniejszw buty lepiejn by sie tutaj sprawdzily. Sukienka... coz dzieki Twojej stylizacji nawet podoba mi sie jej gorna czesc ;) ale cala juz nie. Co do stylizacji,rozumiem zamysl,ale nieco dziwnie wyglada masa tych kokard przy talii ;) szkoda tez ze kolczyki nie sa bardziej eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba, jest elegancko i przyjemnie dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z ozdobą w formie paska :) a i buty mi się w tym wydaniu bardzo podobają, ładnie współgrają z topem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest bardzo elegancka co bardzo mi się podoba. Bluzka i pasek widzę są fajnie dobrane oraz te kolczyki przypominają mi ości ryby. Sorki ale tak mi się skojarzyło. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pozbyłabym się tej kokardy, ale stylizacja mi się podoba

    OdpowiedzUsuń