2019/10/31

STARDOLL ALTERNATYWNIE - WYDANIE SPECJALNE


Cześć! Leżał sobie u mnie ten post na dysku już długi czas, aż przypomniałam sobie o nim właśnie dzięki Halloween. Postanowiłam więc go opublikować i przypomnieć serię o modzie alternatywnej, którą tutaj kiedyś prowadziłam (i czasami nadal będę to robić o ile przyjdzie mi coś ciekawego do głowy). A tymczasem zapraszam do rozwinięcia postu!



TOXIC VISION
Przygotujcie się na wyjątkowo długi post :) Dzisiaj chciałabym sobie trochę pogadać i poopowiadać Wam o genialnej marce alternatywnych ubrań jaką jest Toxic Vision, za którą stoi Sharon Ehman, Kanadyjka, projektantka ubrań, fanka ciężkich brzmień. Jak twierdzi jest samoukiem, wszystkiego co robi nauczyła się metodą prób i błędów. Toxic Vision to taki jakby realny odpowiednik stardollowego Limited Editon, czy Antidote w alternatywnej wersji. Kolekcje pojawiają się raz na jakiś czas i aby coś kupić trzeba się o to bić z innymi, zupełnie jak w naszej ukochanej grze xD Wszystkie rzeczy wyprzedają się zazwyczaj bardzo szybko, dzięki temu że są naprawdę mega oryginalne i dobrze wykonane. Ciuszki często są wyposażone w loga metalowych zespołów, co jest wielką gratką dla fanów gatunku, bo merchy zespołów to w większości zwykłe koszulki czy gadżety typu czapki i naszywki. Toxic Vision oferuje nam szerokie spektrum skórzanych kurtek, spodni, katan, kamizelek, topów, strojów kąpielowych i oryginalnie wykonanych koszulek. Po wpisaniu w wyszukiwarkę "Toxic Vision" pojawia się nam mnóstwo kurtek, które w tym miejscu chciałabym Wam zaprezentować:



Oprócz tego w kolekcjach możemy znaleźć także mnóstwo innych rzeczy, sukienek, płaszczy, spodni, bluzek z przeróżnych materiałów, wzbogaconymi o ciekawe wzory, o równie interesujących krojach: 



Sam sposób prezentacji ubrań trzeba przyznać jest też niesamowicie artystyczny. Modelką jest sama Sharon, która zazwyczaj nie pokazuje twarzy, a zdjęcia robi jej mąż. Rzućcie okiem: 


Właśnie ostatnie zdjęcia najbardziej przypominają halloweenowe kreacje, którymi sama się zainspirowałam i chciałam zaprezentować Wam poniżej:




Znaliście wcześniej Toxic Vision? Co myślicie o ubraniach?

Wszystkie użyte w poście fotografie pochodzą z oficjalnego facebooka Toxic Vision: https://www.facebook.com/toxicvisionclothing/

9 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o Toxic Vision, ale OMG! Jak zobaczyłam te foty, które robi jej mąż to musiałam od razu wklepać w Instagrama i pooglądać sobie. Rzeczy naprawdę świetne no i te zdjęcia *.* Z Twoich stylizacji najbardziej podoba mi się ostatnia - idealnie oddaje klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Post jest świetny, podobnie ze stylizacjami. Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam osoby która robi te rzeczy, ale gdzieś je wcześniej widziałam! Sam post, mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki. Ubrania nie w moim stylu. Sesje zdjeciowe raczej nie sa jakies niesamowite. Wole zdecydowanie CreepyYeha ;) Twoje stylizacje w sam raz na Halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia z pięknymi paniami i ich czterema literami to doskonała reklama! Obserwuję ich Instagrama, jest trochę przesycony seksualnością, ale właściwie to chyba nadaje ten unikalny charakter tak alternatywnej modzie. Najbardziej podobała mi się nie taka dawna stylizacja od nich, skórzany komplet z frędzlami i kowbojskim kapeluszem. Sztos, ostatnio nie mogę przestać myśleć o kurtce z frędzlami.

    OdpowiedzUsuń
  6. te ostatnie zdjęcia są piękne *-* aż wpisałam sobie w google cóż to takiego,nie które rzeczy fajne,ale nie które to kompletnie nie w moim stylu,mowa tu np o skórzanych pieruńsko obcisłych spodniach xD jeśli chodzi o twoje propozycje to ostatnia stylizacja mi się najbardziej podoba :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kojarzę! (Ale nie dziwne, instagram chyba znam na wylot haha)
    Lubię ten klimat, podoba mi się. No i tęskniłam za tą serią! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam tego typu ubrania ale nigdy nie slyszałam takiej nazwy. Bardzo fajne są nie powiem. Na pewno zagłębię się bardziej w ten temat.

    OdpowiedzUsuń