2019/10/10

INFO: OBNIŻENIE CEN DOŁADOWAŃ

Jakby ktoś nie zauważył to stardoll cichaczem obniżył ceny doładowań. Od teraz za odnawiające się superstar zapłacimy tyle samo co wcześniej, czyli 16,95 PLN, natomiast za nieodnawiające się - 19,99, do którego dodano także 200 sd. Moim zdaniem to i tak lipa, bo teraz oferty promocyjne na więcej stardollarów nie obejmują pakietów superstar oraz nie ma doładowania na trzy tygodnie. Miło jednak, że admini ugięli się pod falą hejtu i zmienili niekorzystne dla nas ceny. Liczba członków w klubie Royalty nie bez powodu spadła poniżej 10k, co wcześniej się nie zdarzało. Po prostu nie mieli wyjścia.


9 komentarzy:

  1. Szczęście w nieszczęściu - próbował już ktoś anulować subskrypcje odnawialnego? Zastanawiam się nad tym, ale nie wiem ile byłoby motania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po zmniejszeniu cen próbnie wykupiłam odnawiające się SS, do świąt może potrzymam, a później zobaczymy jaka będzie zabawa z zakańczaniem subskrypcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. I co z tego jak dowiedziałam się że opcja doładowania przez telefon dotyczy tylko osób które mają abonament.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam abonamentu więc nie będzie ss.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie okej, bo zawsze doładowuję przez przelew, ale chore dla tych, którzy wybierali telefon :/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam abonamentu, więc i tak żegnam się z ss, a może i nawet całym Stardoll


    Celinelle

    OdpowiedzUsuń