2019/10/18

NOWA KOLEKCJA: MSW

Hej! Sklep MSW jest już w komplecie. Ciekawe czy w najbliższym czasie admini coś jeszcze dorzucą, ale jak do tej pory pojawiło się dosyć sporo pięter: 4 z ubraniami i jedno z akcesoriami. Pierwsze dwa piętra w ogóle mi się nie podobają, ale dwa kolejne już są zdecydowanie lepsze. Na pewno kupię nerkę, pasek i siateczkową koszulę. Natomiast akcesoria w ogóle mnie nie interesują, ponieważ nie biorę udziału w konkursie i nie będę wywalać wielkiego napisu na pół apartamentu VOTE FOR ME :))
A Wy co myślicie o tym sklepie? Podzielcie się opiniami!



9 komentarzy:

  1. z pierwszych dwóch pięter kupię wszystkie buty oraz czerwony garnitur, z dekoracji nic, a z dwóch kolejnych mam już większość tego, co chciałam, ale dokupię jeszcze pasek, białe spodnie i siateczkową bluzkę. (oczywiście kupię, jeśli zdążę, bo na ten moment portfel nie pozwala mi na jakiekolwiek zakupy xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niemalze nic mi sie nie podoba. Jedyne co mozliwe ze kupie to buty z piorkami. Przypominaja mi te od ysl,ktorych szukam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Biały garnitur z kwiatami mi się podoba, kilka sukienek, ale cierpię biedę i zanim zbiorę wszystko co wpadło mi w gusta, pewnie sklep już zniknie że Starplazy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz w apartamencie ikonę głosowania na MSW więc bierzesz udział w MSW czy tego chcesz czy nie. ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pierwszej ubraniowej dostawy podobają mi się trzecie buty, z drugiej podobają mi się torebki i spodnie w kwiaty więc chyba te rzeczy kupię.
    Z dodatków do wnętrza nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pierwszego piętra kupiłam buty w kratkę. Z drugiego nic mi nie przypadło do gustu. Z dekoracji kupiłam to kwiiatowe cuś nawet nie wiem jak to się dokładnie nazywa. Z kolejnych dwóch pięter kupiłam dość dużo rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te najnowsze ciuchy nawet mi się podobają, coś kupię. Te stare to tragedia.

    OdpowiedzUsuń