2011/05/02

Darmówki z Dove

Torbę dostaje każdy, kto zapisze się do klubu od razu, a kolejne darmówki będą rozdawane wraz z rosnącą liczbą członków w klubie :)

1. Wejdź na www.myproxy.ca
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2410101
3. Zaloguj się
4. Kliknij Dołącz do klubu, a następnie potwierdź klikająć Tak
5. Gotowe :)

(można również tak zrobić zmieniając proxy na 129.21.30.116 port 3127 , szybko chodzi! )



Będziecie zapisywać się do klubu, aby zdobyć darmówki?
PS Nie jestem pewna, ale prawdopodobnie, jeśli ktoś już wcześniej należał do tego klubu nie dostanie torby : /

103 komentarze:

  1. Torbę już mam ale plakatu nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie należe , więc Zapiszę sie . a co do torby .. to Taka saobie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisalam si i czekam na sukienke

    IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanie, bo nie wiem, czy dobrze rozumiem. czy gdy zapiszę się do klubu teraz, to będę dostawać dalsze darmówki, czy dostanę tylko tą torbę?


    PauluSss129

    OdpowiedzUsuń
  5. zapisałam sie i nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisałam sie i nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę sie tam zapisać... ktoś wie dlaczego? :> Kasiunia015

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie jest plakat, tylko screen ze strony klubu, żebyście wiedzieli kiedy jakie rzeczy będziemy dostawać :)

    Jeśli zapiszecie się do klubu, to teraz dostaniecie torbę, a resztę darmówek później, będą one automatycznie rozdawane :]

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się zapiszę
    BeautyXena88

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę tego zrobić! Czy jest jakaś inna strona z proxy, a nie myproxy?

    OdpowiedzUsuń
  11. a jednak się nie zapisuję. nie opłaca się.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. zapiszę się, ale nie ze względu na torbę, lecz ze względu na kostium kąpielowy ;p.

    OdpowiedzUsuń
  14. można prosić o inną bramkę proxy? przez tą nie da się zapisać, gdy klikam zapisz się do klubu to bramka przekierowuje mnie tylko do różnych reklam i nie da się zrobić nic więcej

    allka

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tak samo jak koleżanka wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisałam się :3

    MissEw19

    OdpowiedzUsuń
  17. Ej ... Jaki żal , ja należę do tego klubu , a torby nie dostałam ; /

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się zapisać przez te głupie reklamy na myproxy.ca !!! ;/;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sie zapisałam, jeszcze przed tym jak napisałyście, bo sobie w necie znalazłam. Co do torby...sportowa ^^ Czekam na reszte :*

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja się wypisałam i zapisałam znów (byłam zapisana) i nie dostałam. Zrobiłam tak, bo inni też tak mieli ale nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisze się ;)

    missjusta1504

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie robię .
    I się nie zapisuje .
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda.Hmmm...Robić czy nie ?

    Mia_2306

    OdpowiedzUsuń
  24. jak się zapisuje to mi mówi że jest niedostępny club...

    OdpowiedzUsuń
  25. Głupi ;/
    Lepiej jakby wszystko było za darmówki.. Noo.. w sumie to jest ale przez jakąś stronkę czy coś.


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  26. kurde :/ nie dostałam tej torby bo należałam już do tego klubu czy dostane tamte rzeczy ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeżeli jestem w tym klubie to dostanę reszte żeczy ? .

    OdpowiedzUsuń
  28. aha zapomniałam dodać nick : lade-gaga54321

    OdpowiedzUsuń
  29. "można prosić o inną bramkę proxy? przez tą nie da się zapisać, gdy klikam zapisz się do klubu to bramka przekierowuje mnie tylko do różnych reklam i nie da się zrobić nic więcej"

    Ekhem mam tak samo...

    Melisa272

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi wszystko działa


    MissEw19

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow ten klub jest dziwny . Ta bramka proxy jest do bani bo cały czas się włącza reklama (a jak się włącza to dawajcie Close tam w górnym rogu) i to wnerwia a jak już doszłam to się okazało że w nim jestem (kiedyś się zapisywałam) i nie mogłam dać "Opuść club" bo się reklamy włączały. Weszłam na normalny stardoll i miałam pod szafą jakiś plakat z Dove ale torby nie dostałam xdd
    mikeyla700

    OdpowiedzUsuń
  32. zapisałam sie! świetne są te rzeczy ;D

    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też al enie teraz

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie da się !!!! Bo cały czas się te reklamy włączają a klikałam chyba z milion razy i potem musiałam te wszystkie reklamy usuwać a i tak się nie zapisałam. Bo się nie da ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. EDIT: Dostanie tylko plakat. ;|

    OdpowiedzUsuń
  37. kurde nie chce mi sie wczytac str jai zal i blad wyskakuje ktos wie dlaczego??

    OdpowiedzUsuń
  38. hmm.... nie da się zapisać ;(

    OdpowiedzUsuń
  39. super! bez proxy!

    OdpowiedzUsuń
  40. zapisałam się do tego klubu bo są tam fajne darmówki!


    Zagłosujcie na mnie 5/5 ;)

    MissMadzia0151 :P

    OdpowiedzUsuń
  41. A nie wiesz może, czy jeśli już jestem w klubie, to dostanę następne darmówki?

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  42. nie zapisuje się, nic ciekawego jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie wiem, może się zapiszę... Pomyślę nad tym ;D.

    OdpowiedzUsuń
  44. nie robie .
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  45. ten kod nie dziala w przegladarce google chrome za to powinien dzialac przez explorera:)

    misslila090

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie działa także na Operze.
    Mi jedynie poszło przez Mozillę

    OdpowiedzUsuń
  47. A mi przez Chrome przeszło :)
    PS:Już są nastpne darmówki
    mikeyla700

    OdpowiedzUsuń
  48. zapisałam się już wcześniej, Odpakowałam prezent , nie było torby. Był plakat, mata i piłka

    OdpowiedzUsuń
  49. Hmm ja należałam ale nie wiem chyba się później wypisałam... zobaczę czy dostanę torbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. nie mogę sie zapisać ! wyswietla sie reklama !

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie mogę się zapisać, reklam mi się wyświetla.

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne są te darmówki... ja na 100% zapiszę się do tego klubu;D

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeśli macie przeglądarkę Google Chrome, to nie będzie wam raczej działać, bo mi nie działa. Ja zrobiłam przez moją dawną przeglądarkę, której już raczej nie używam - Mozillę Firefox.

    OdpowiedzUsuń
  54. Dostałam tylko plakat, do klubu nie mogę się zapisać przez te reklamy, bo nie mogę potwierdzić tego 'tak' :(

    OdpowiedzUsuń
  55. ładna kurtka i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dodałam się, ja chcę te sukienkę !! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja nie będę zapisywać się do tego klubu..;(

    OdpowiedzUsuń
  58. nareszcie udało mi się zapisać do tego klubu ;)
    strasznie się cieszę ;)
    czekam na prezenty.
    na razie dostalam tylko torbę i plakat ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zna ktoś inne sposób? Bo tutaj się zapisuję i nic się nie dzieje, a przez proxy to w ogóle wyskakuje, że klub niedostępny ;/

    OdpowiedzUsuń
  60. ja zapisałam się przy wcześniejszych darmówkach, a co do torby mam taką różową :))
    Suniva13579

    OdpowiedzUsuń
  61. Muszę sie zapisać to później sprzedam te darmówki ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. u mnie się nie da:) szkooda ...znacie inny sposób b ja klikam zapisz do klubu i wyskakują reklamy , nic się nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  63. cos nie tak,mi prawie dal virusa y jak klikam na ''dolocz do klubu''to mi tylko caly cas daje na nowa strane co sie nazywa 'adviserment'a na proxy moj compa nie dziala!!

    OdpowiedzUsuń
  64. ej no........ja nie mogę dojść do tego klubu HELP ME ;( pisze ze klub niedostępny ;(

    OdpowiedzUsuń
  65. plakat zrobiłam ja a koleżanka torbe

    OdpowiedzUsuń
  66. Byłam wcześniej zapisana i torby nie dostałam. :/

    OdpowiedzUsuń
  67. Hm, fajnie :)

    Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń
  68. Dostałam tylko plakat ://

    Wiki_Mikibigg

    OdpowiedzUsuń
  69. Przez Google Chrome nie działa;/ mi się udało w Mozilli;)

    Isabellaxp

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie da się tak zapisać trzeba zmieniać proxy:/

    OdpowiedzUsuń
  71. jak należał wcześniej dostaje tez wszystkie prezenty

    OdpowiedzUsuń
  72. w przeglądarce google chrome (przynajmniej u mnie tak jest) nie da się zapisać przez ten kod. nie wiem dlaczego. a szkoda ;/


    Zuzia_K.

    OdpowiedzUsuń
  73. do zuzaia_k u mnie tez sie nie da mam google chrome sporbuj z internet explores

    OdpowiedzUsuń
  74. jestem emo i nie robię takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń