2012/08/27

Nowa kolekcja Tress Up

W Starplazie pojawiła się nowa kolekcja Tress Up. Najtańsza peruka kosztuje 8 stardollarów, najdroższa natomiast 13. Moim zdaniem ta kolekcja prezentuje się dużo lepiej niż poprzednia. Nie jest też jakaś wspaniała, jednak myślę, że niektóre peruki są warte zakupu. Ja zdecydowałam się na fryzurkę z pierwszego oraz ostatniego manekina (pierwszy obrazek), a także na tę z piątego (drugi obrazek). Szczególnie podoba mi się ta "rozwiana przez wiatr". Kupicie którąś?

28 komentarzy:

  1. Fryzury ni eprzypadły mi szczególnie do gustu.:) aniol-juleczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest kilka fajnych, napewnpo kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne fryzury kupie sobie 2
    KarmeloweLoveee

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne fryzury, jednak mnie na nie nie stać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnią z 'rozwianą przez wiatr' kupiłam ,ta kolekcja jest o wiele lepsza niż poprzednia.
    Hermiblack

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już kupilam tą 'jako rozwiana przez wiatr' ;D


    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno czekalam na nowa dostawe i.... NARESZCIE!!!!


    sisi_penny
    obserwuje jako diana1010

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam 2 fryzurki ;))

    rokeska

    OdpowiedzUsuń
  9. . jak narazie zostały przeze mnie wypatrzone 3 fryzurki :P

    ZalMola

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno coś kupie :)
    1 jest ładna , ide do starplazy po przymierzać !

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozwiana fryzurka już jest moja. Ogólnie bardzo podoba mi się ta kolekcja. Jest o wiele lepsza od poprzedniej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja lepsza niż poprzednia.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chyba zdecyduję się na pierwszą lub ostatnią z pierwszego obrazka.

    magdzialeenka

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno jakąś kupię c;

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne fryzurki, kupiłam już dwie. Dobrze, że są jednokolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie! Idę je zobaczyć. :) Ta kolekcja jest dużo lepsza od poprzedniej, gdyż włosy są jednokolorowe.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne są, ale jakoś nie wyglądają za dobrze na doll..

    OdpowiedzUsuń
  19. Z daleka fajne, a na doll takie sobie
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest kilka wartych kupienia.Zastanowie się jeszcze.

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam tą pierwszą fryzurkę na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń