2012/08/26

Bransoletka HB

W Starplazie pojawiła się bransoletka HB, która kosztuje 9 stardollarów. Znajdziecie ją w sklepie, którego nazwa to Fallen Angel. Jak dla mnie jest całkiem ciekawa, już ją kupiłam. Nie jest jakaś nadzwyczajna, jednak - moim zdaniem - warto mieć ją w swojej szafie. Kolory są dosyć mdłe, lecz - w moim przypadku - często używane, co z pewnością sprawi, że bransoletka, a raczej bransoletki, nieraz zagoszczą na ręce mojej doll. Kupicie ją? Podoba się Wam?

Z komentarzy wylosuję dwie osoby, które otrzymają stardollary na jej zakup.

123 komentarze:

  1. Kupiłam jak tylko weszła do starplazy (o godzinie 00.01:) bardzo mi się podoba ;p

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  2. są fajne ale na razie nie mam sd

    karola97xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, kupię jak mi się podbuduje fundusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne będą pasować do każdej stylizacji etnicznej. ;)

    natalia2009star

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna,podobają mi się kolory oraz takie jak by cwieki na tych bransoletkach co na stardollu jest żadkie.Cena jest przekonująca kupuje na stówke :)

    katttusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest super na pewno ją kupię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar kupić, bo bardzo ładna :d

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet fajne, chyba kupie ;D

    madieula

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ładna - wydaje mi się, że będzie pasowała do tej kamizelki HB (z frędzlami) ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna chetnie bym kupiła gdybym miała sd. narazie dużo mi brakuje :d


    MISSk.m.11

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba i napewno przyda się do stylizacji, no, ale cóż, ten brak stardolarów... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się bardzo i planuję kupić :D

    kifot

    OdpowiedzUsuń
  14. nie kupię bo nie mam kaski ale jest ślizna

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna :) kolorystyka i wzory są super.. jeszcze się zastanowię gdyż brak funduszy...

    missedziq

    OdpowiedzUsuń
  16. pasuje do bardziej rockowych sty;izacji , ale nie mam sd więc sie w nią nie wzbogacę :)

    Sandra100kot


    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna kupię na pewno ;D

    carli_28

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapewne kupię bo są śliczne :)

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  19. . no ciekawa :) Aż chyba ją kupie :P

    ZalMola

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem ładnie się prezentuje ;)

    just.smileXD

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna :) Szkoda ,że nie mam sd

    stixsile

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna raczej ją kupię.

    KorliChica

    OdpowiedzUsuń
  23. sa nawet nezle ale nie wiem czy kupie

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest cudowna :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo łądna, napewno ją kupie, cena jest też dość zachęcająca :)
    kropeczka108

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna, bardzo w moim stylu.

    Miranda12546

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo mi się podoba :)
    Karla369

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna, ćwiekowana. Na pewno ją kupię. ;>

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  29. jest śliczna, może ją kupię

    kinwin1998

    OdpowiedzUsuń
  30. są świetne i teraz się takie rzeczy z ćwiekami nosi :D

    kasia559

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest super, kupię ją:))

    rokeska

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześwietna bransoletka <3 Gdyby kosztowała z 3 stardollary mniej napewno bym ją kupiła.

    SamaRozkosz

    OdpowiedzUsuń
  33. Aż 9 sd ? No cóż...Kupię jak się trochę wzbogacę.

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna bardzo mi się podoba
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna ale nie mam sd
    julka2231

    OdpowiedzUsuń
  36. jest fajna i bardzo ladna ale nie mam sd


    asieneczka03

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna! Bardzo mi się podoba! :D

    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim zdaniem jest strasznie droga, jednak zdaję sobie sprawę, że na pewno będę jej używać. Kupię.
    Ethaya

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie kupię jej. Jest nie w moim stylu i za droga. Jak tak popatrzeć, to jak narazie jestem jedyną osobą której się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nawet fajna ale za droga ;/
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  41. A mi się też podoba :D Bardzo w moim stylu. Od razu ją kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  42. są przepiękne! Tak będą fajnie pasować do różnych stylizacji! niunia0010

    OdpowiedzUsuń
  43. Kupię je na pewno jak dokupię stardollary. Wiem, że przyda się do wielu stylizacji. :)

    szalona-lola

    OdpowiedzUsuń
  44. bransoletka jest bardzo ładna, ćwieki są w ty sezonie jak najbardziej na topie.watro zaopatrzyc nią swoją szafę. doda ona szyku kazdej nudnej stylzacji.;)
    jestem jak najbardziej na tak,choć cenowo mogłaby wypadać troszkę lepiej..

    sweet_olusia

    OdpowiedzUsuń
  45. Podobają mi się, ale nie mam sd na ich zakup ;)
    Paula552

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne są, można z nimi zrobić wiele stylizacji ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo ładna, podoba mi się :)

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest cudna, muszę ją kupić, na pewno przyda się w stylizacjach. ;]

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna bransoletka :D Tylko brakkasy jak zawsze :C
    Chciałabym ją mieć...
    AntyHannahPuppy

    OdpowiedzUsuń
  50. ładna, kupię jak będę mieć sd. c:
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  51. Super!!! Jest śliczna. O.o Zgłaszam się...:) Roksanka_26

    OdpowiedzUsuń
  52. muszę się zastanowić nad kupnem, bo nie wiem czy będzie mi przydatna

    OdpowiedzUsuń
  53. Są mega. Jedenz fajniejszych HB, jakie pamiętam. Szkoda, że akurat skońćzyła mi się możliwość wymiany Sm na SD! -.-

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. nie kupuję


    czekam na ostatni hot buys czyli buty xD

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie wiem czy kupię ale jest ładna :3

    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  57. Faajna, taki mały rockowy akcencik ;)
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  58. ładna jest ale jeszcze nie wiem czy kupie
    lovdom

    OdpowiedzUsuń
  59. Kupiłabym, ale kasa mi się skończyła ;)

    grzanka12

    OdpowiedzUsuń
  60. Ładna, ale niestety nie mam sd.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ładna i tania, ale ja na razie mam tylko 6 sd ;DD

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie kupię, jak dla mnie 9 sd to za dużo jak na taką bransoletkę.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Kupie ! Jak uzbieram sd :) Marilyn1922

    OdpowiedzUsuń
  66. Nooo ... Bardzo mi się podoba :)
    A właśnie wczoraj sobie doładowałam sd i nic nie zostawiłam , wszystko wydałam w starbazarku :D



    Julka18.06

    OdpowiedzUsuń
  67. fajna, acz droga(droga jak na branzoletkę, oj droga);)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak na bransoletkę, to trochę drogo, ale myślę, że jest warta swej ceny :)

    anka123a

    OdpowiedzUsuń
  69. Podoba mi się jest epicka xD

    Angela22Pink

    OdpowiedzUsuń
  70. Hmm... Ja ogolnie baaaaardzo rzadko uzywam bransoletek, ta jest calkiem fajna, przyjemne kolory, nie jest kiczowata. Nie kupuje hb dla metki, tylko dla wygladu wiec, moze do jakiejs stylizacji sie przyda,ale zastanowie sie nad kupnem.

    Black_queen2

    OdpowiedzUsuń
  71. jest droga ale jest świetna jako dodatek zg się

    Masza_L

    OdpowiedzUsuń
  72. bardzo ładna, na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  73. jest świetna! ćwieki,kolor i zapewne skórzana! lubie takie dodatki!

    AniesDesing

    OdpowiedzUsuń
  74. super, chętnie bym kupiła :)

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  75. Kupiłam ją i sądzę, że można było by z niej stworzyć naprawdę fajny zestaw .
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczne bransoletki :) Chyba kupię :P

    DzieciDowna

    OdpowiedzUsuń
  77. jak tylko będę mieć sd to kupuje <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Już je kupiłam, bo zbieram HB :)

    Hermionapotter3

    P.S. Śliczny nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  79. Ona jest męska ?

    . hmm a nawet jeśli to myśle że bd pasować do wielu stylizacji.
    heh jak taka wiśnia na torcie : D

    Blondi_20597

    OdpowiedzUsuń
  80. Całkiem fajna.Napewno się do czegoś przyda :)

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  81. nie kupię, ale łądnee nawet xd
    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  82. nie kupię, ale łądnee nawet xd
    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń