2012/08/22

Pojedynek Stardollowiczów

ZalMola
 
lawia196


20 komentarzy:

  1. Wahałam się przez ten okropny album i scenerię z edwardem lawi196 ale w końcu wybrałam ją

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam. Wybór nie był trudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze mówiąc żadna z Dollek aż tak mnie nie zachwyciła, jednak oddałam już głos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna z nich nie zachwyca, ale moim zdaniem i tak lepsza jest lawia :p

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z komentarzem wyżej :3

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  6. Także zagłosowałam na lawia196. Nie wiem czemu, ale żadna lalka mnie nie zachwyciła. :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też żadna lalka nie zachwyciła, ale oddałam głos na lawia196.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oddałam głos ;))
    A jak można zrobić taką ankietę ? Proszę powiedzcie ! ;33

    slodzinka002

    OdpowiedzUsuń
  9. Może pokażcie na blogu jakichś stardollowiczów, którzy faktycznie mają czym się pochwalić i którzy zasługują na taką rywalizację. Bez urazy, ale u tych pań nie widzę ani jednej szczególnej cechy, która mogłaby zadecydować o moim głosie. Oba apartamenty i obie medoll wyglądają niesamowicie tandetnie. ŻENADA, tak to określę.

    OdpowiedzUsuń
  10. żadna lalka mnie nie zachwyciła. :<

    ale oddalam glos na lawie sczerze wydaje mii sie ze ona ma gorsze scenery i album ale i tak wybralam losowo , i jak by bylo scenery bez Roberta/Edwarda to wym sadziala ze lawia leprza ;)

    Aleniala

    OdpowiedzUsuń
  11. zapomniala medoll i apartament tez mi sie nie podoba u obydwoch tylko powiem jedno ale bez urazy , Z-E-N-A-D-A Zenada

    aleniala

    OdpowiedzUsuń