2012/08/28

Błąd

Przeszukując bazar natknęłam się na wiele cenności mark typu ELLE, LE w zaskakująco niskich cenach. Niby nic w tym dziwnego, ale jest jeden problem - nie można ich kupić. Owe rzeczy widziałam nawet po kilka razy, czyli znaczy, że nie tylko ja mam ten błąd. Jeśli chcecie się dowiedzieć na czym polega błąd, spróbujcie cokolwiek kupić przez wyszukiwarkę. 
Rzeczy było dużo więcej, ale gdzieś pogubiłam/ nie zrobiłam screenów. A wy co sądzicie o całej sprawie? Natkneliście się na te rzeczy tak samo jak ja?

63 komentarze:

  1. Widzisz i nie grzmisz. Siedzę do 00:00 może naprawią mwahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest okropne ciągle patrzę na te ciuchy i chce mi się płakać xD
    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widzę poprzez wyszukiwarkę w Starbazaarze nie można nic kupić ;/ - Koris1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam taką pomarańczową spódniczkę/szorty nie wiem co to jest za 7sd z ELLE i naprawdę się zdziwiłam myślałam że to jakiś błąd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wiecie co ja wgl nie mogę nic kupić w StarBaazar

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja spotkałam dokładnie takie same rzeczy i za tyle samo sd ale nie da się kupić ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mnie normlnie skręca. Coś robią w starbaraarze. Wcześniej jak kupowałam u jakieś użytkowniczki ciucha pojawiła mi się opcja zgłoś przedmiot z wykrzyknikiem w trójkącie, ale spokojnie kupiłam co chciałam. Teraz już tej opcji nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do nich napisałam :D Możliwe że coś właśnie w StarBaazar robią albo to jakiś kolejny błąd -_-

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też spotkałam dokładnie te same rzeczy i nic nie mogę kupić w starbaazarze przez wyszukiwarkę ;( Mam nadzieję że ten błąd szybko naprawią.

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeny ;O aż mnie w sercu coś tknęło,że takie ceny!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez nic nie moge kupic...skandal

    OdpowiedzUsuń
  12. . no bo ludzie je wystawiają i skoro wyszukiwarka nie dziala to niee można ich kupić... to nie jest wcale dziwne i żaden błąd. Błąd jest jedynio to, że nie można kupywać nic przez wyszukiwarke;/ Ja osobiście dzisiaj widizałam opaske czarną z DKNY za 10sd i jej nie mogłam kupic ;/ ;P

    ZalMola

    OdpowiedzUsuń
  13. Al to dziwne ja szukam i szukam i nie moge nic znaleźć za taką cenę. Musiałaś mieć po prostu szczęście. W sumie niedawno kupiłam spodnie z elle za 3 sd, ale wtedy długo szukałam więcej i tak nic nie znalazłam oprócz tego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja znalazłam 4 rzeczy z Elle za 5sd -.- Ale nie można kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Yyy no to teraz mnie zgieło ;o A jednak znalazłam blazer czarny za 222 sd i różowa bluzkę za 8 sd :O

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja właśnie za pierwszym wyszukaniem znalazłam tą spódniczkę/szorty za 7 sd

    OdpowiedzUsuń
  17. nie można nic kupić poprzez wyszukiwarkę, ale jak się odświeża stronę główną bazarku to nie ma problemu z kupowaniem. ;)
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  18. no, na stronie głównej nie ma problemu z kupowaniem, ale tam nie ma ani LE, ani DKNY, czy ELLE...

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też znalazłam świetne ubrania w wyszukiwarce ale nie mogę nic kupić ;( PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam i też nie mogę kupić ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. też tak mam ;/ widziałam kilka HB po 2 sd, ale kupić nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  22. zostawiłam sobie pootwierane karty z tymi ciuchami, może jak naprawią to zdążę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja znalazłam koszule białą z DKNY za 12 sd i platformy za 10 WHY?, DLACZEGO!
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  24. weź nic nie mów ;(
    scuba dress za 4 sm

    OdpowiedzUsuń
  25. A może te rzeczy są jakieś fikcyjne ? ;p aż mi się nie chce wierzyć w takie tanie cenności ;oo

    OdpowiedzUsuń
  26. Załamka. Widziałam szary blazer za 100 sd, i nie mogłam kupić ?!

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziwne. Bardzo dziwne. Albo jest to jakiś błąd być może związany z nową funkcją - zgłaszaniem projektów, albo trwają jakieś prace nad Starbazaarem. Zastanawia mnie jednak dlaczego ceny się pozmieniały.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja mam upolowane spodnie w bazarku z PPQ białe za 2sd, szkoda, że nie mogę ich kupić

    OdpowiedzUsuń
  29. Vot me msw please xd żarcik
    omg ja znalzałam mim blzuke smlie blazerek hb le omgg czemu dziś ? czemu dziś

    OdpowiedzUsuń
  30. eeej niech każdy napisze do adminów < działa >

    OdpowiedzUsuń
  31. eheh :cc
    co to ma byc?! takie ceny i nie moge nic kupic! chce mi sie plakac przez to!

    sisi_penny
    obserwuje jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  32. ja znalazłam osiem 8 hb za 50 sm i płaszczyk z 1 kolekcji z dkny

    OdpowiedzUsuń
  33. ktos ma taka super niespodzinke a tu baam ; i juz niema chcialabym kupic ;:/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja to też mam, a tyle rzeczy widać teraz:/FOCH!

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej! Też nie mogę nic kupić w StarBazarze!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nic nie mogę kupić wogóle na bazzarze.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam to samo, kurna no ile błędów mozna.

    OdpowiedzUsuń
  39. Po za tym to ja nic nie mogę kupić w bazarze, może to przez to zamieszanie z MSW ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Przez wyszukiwarke w StarBazaarze nic nie można kupić. :(

    Amy_Jonshon

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja wczoraj widziałam platformy za 10 sd .! Ale nie można było kupić ;((

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też mam tak widziałam le za 20 sd ale nie mogłam kupić

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja dzisaj ok. 6 rano widziałam czarny POM POM CAPE za 150 sd, scubę DKNY za 10 sm i pasek LE za 2 sd ;//

    OdpowiedzUsuń
  44. no normalnie dno! nic nie da się kupic przez wyszukiwarkę!
    jest coraz gorzej -,-

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale gówno, tez widziałam te rzeczy a tu GÓWNO nic nieda się kupić, normalnie jasny szlag mnie zaraz trafi ;__;

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale dupa -,-
    Ps.:Przepraszam za to słowo,ale nic innego nie umiem powiedzieć jak o tym myślę :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też tak mam. Wczoraj chciałam poszperac w bazarku, namierzyłam fajną rzecz, chcę kupic , a tu nic....
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  48. Beznadzieja, musimy patrzeć na takie cenne rzeczy w takich cenach. :<

    OdpowiedzUsuń
  49. Też się na nie natknęłam i aż mnie coś w środku ścisnęło, jak zobaczyłam takie tanie ELLE. :O

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapraszam na blog http://stardocholiczki.blogspot.com/
    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyście dodali się do obserwatorów i pod tematem "Taki,konkursik:)" z dnia 29 sierpnia napisali w komentarzu,że ja was zaprosiłam(Brzoskiwnka).Naprawdę byłabym wam bardzo wdzięczna.Mam nadzieję,że wysłuchaliście mojej prośby:)


    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  51. MI TEŻ BALZER ELLE ZA 22 SD MI SIĘ POKAZAŁ

    OdpowiedzUsuń
  52. Szkoda że nie można kupić .

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja zostałam ofiarą innego błędu, rzecz miała na metce cene w sm a potem jak już ją kupiłam zabrało mi sd, napisałam do adminów i mi oddali :)

    OdpowiedzUsuń
  54. gdzie tak tanio rzeczy znalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
  55. Po tym błędzie cały czas myślałam że trafie na taką cene... I trafiłam .! Znalazłam blazer z ELLE za 70 sd ;)
    Jeszcze nic takiego mi sie nie przydarzyło .^^

    MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń