2012/08/23

Sukienka Hot Buys

Do starplazy doszła sukienka Hot Buys we wzór zebry. Ozdobiona jest dwoma paskami. Jej koszt wynosi 24 stardollary, a sklep, w którym możemy ją znaleźć to RIO. Ja uważam, że najgorsza nie jest, z drugiej strony wyglądem nie zachwyca, ponadto 24 stardollary to jak dla mnie za dużo, żeby wydawać na coś co mi się średnio podoba. Cóż, może się jeszcze do niej przekonam i wpadnie mi w ona w ręce. Dzisiejszy Hot Buys przypadł wam do gustu? Skusicie się na zakup tej sukienki, a może jednak sobie odpuścicie? 

Dwie osoby, które zostawią pod tą notką ślad w postaci komentarza otrzymają stardollary na zakup sukienki.

140 komentarzy:

  1. z chęcią kupię tą sukienkę! *_*
    karolusia22

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ją tylko dlatego, że zbieram hb, w ogóle mi się nie podoba a do tego ta strasznie wygórowana cena, admini przesadzają z cenam hb ;(

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna muszę ją mieć

    andziaxd

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi niezbyt przypadła do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie jest okropna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te paski psują cały efekt. Tak to byłaby elegancką sukieneczką, którą może bym kupiła. Cena wygórowana - nie kupuję ;l

    OdpowiedzUsuń
  7. Za drogo jak na coś takiego.
    aniol-juleczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. DOBRA BIBA STARA! XYLO NIE SZALEJ BO KASĘ PRZEPIJESZ!

    OdpowiedzUsuń
  10. WIEM BO JA CAŁY CZAS SZPANUJE, ŻE JA TAKA BOGATA I W OGÓLE!!

    OdpowiedzUsuń
  11. JAK TY BIEDNA JESTEŚ HAHAHAHHA I ŻEBRASZ OD WSZYSTKICH I NACIĄGASZ

    OdpowiedzUsuń
  12. szału nie robi ta sukienke, zaraz zobacze jak wygląda na doll :)
    ale sd na nią miłoby było dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. DŁUG NA DŁUGU LEDWO WIĄŻĘ KONIEC Z KOŃCEM :(

    OdpowiedzUsuń
  14. TRUDNO XYLO! TRZEBA BYŁO SIĘ ZE MNĄ ZWIĄZAĆ, PRZEPISAŁABYM CI MAJĄTEK! I MAM SCREENA Z NAPISEM WIDMOXYLO.

    OdpowiedzUsuń
  15. JAKI TY MASZ NIBY MAJĄTEK;|

    OdpowiedzUsuń
  16. XYLO, MAM DZIANEGO CHŁOPAKA :* KUPOWAŁBY CI SS, ALE TY NIE CHCIAŁAS

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej . Jestem nową obserwatorką bloga :)Ta sukienka jest w miare lecz za tą cenę wolę kupić 2 tańsze rzeczy ; p

    Lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest bardzo ładna ale nie na mój "portfel" .. ;/

    4sweetface4

    OdpowiedzUsuń
  19. kupiłam
    nie jest zła

    ogólnie lubię wszystko co ma wzór zebry ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cena wygórowana. :/

    OdpowiedzUsuń
  21. nawet ładna ale jej nie kupię przez tą cene
    thedoga

    OdpowiedzUsuń
  22. Przejdzie,ale cena zbyt wysoka ;d

    Rosse_me

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka sobie wg mnie, ale gdy zostanę wylosowana kupię i może coś wymyślę : D

    Kifot

    OdpowiedzUsuń
  24. Dół ma ładny, CÓŻ ZA ZACNA DYSKUSJA :D

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  25. Może ja kupie, ale tylko dlatego żeby potem sprzedać hehe

    rokeska

    OdpowiedzUsuń
  26. Zbieram HB ale patrząc na tę szmatę to poprostu żałosne ze strony adminów i za nic w świecie jej nie kupię, nie podoba mnie się :p

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna ciekawy krój podoba mi się

    ila2styl

    OdpowiedzUsuń
  28. Średnio mi się podoba ta sukienka.Admini mogli się bardziej postarać...

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  29. Obrzydliwa wygląda jak z targu....
    Lecz czego można się spodziewać po RIO:/?

    OdpowiedzUsuń
  30. nie wiem czy ja kupie :P cena troche za wysoka) mi sie poodoba jej kroj) jest dosc ciekawy :)) podobaja mi sie tez paski ktore widnieja na tej sukience :P no nie wiem moze kupiem, raczej kupie :P musze nazbierac najpierw na ta sukienke :( :P

    sisi_penny
    obserwuje jako:diana1010

    OdpowiedzUsuń
  31. taka sb, troche droga ale raczej kupie bo zbieram hb

    madieula

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie podoba mi się i za droga. Uważam że powinny być inne kolory.
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta sukienka Nie przypadła mi do gustu , ponieważ nie lubie wzoru zebry i ta sukienka ma dziwny krój .. Nie kupie jej :)

    Wemm2000

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna, naprawdę ładna.Jednak ze względu na cenę nie kupię.Tyle kupę kasy na takie coś ? ...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładna :) Uwielbiam wzór zebry i panterki :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładna, kupiłabym ale jak dla mnie jest za droga :(
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  38. w miarę ładna, ale droga

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładna,podobają mi się te 2 paski i motyw zebry,szkoda,że droga :)

    katttusia

    OdpowiedzUsuń
  40. Troche za droga jak na taką rzecz.
    Jak dla mnie nie pasują tu paski.


    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  41. Cena jest za wysoka, zastanowię się jeszcze.

    ZawszeThe

    OdpowiedzUsuń
  42. nie mój styl więc nie kupię
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie podoba mi się - jest kompletnie nie w moim typie. Ma dziwny krój, i brzydkie kolory. Jedyne co mi się w niej podoba, to cienie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Może jakby był kolor sukienki brązowy (?) To by lepiej wyszła ?

    ola033

    OdpowiedzUsuń
  45. nie jest taka zła,ale jak dla mnie to za droga,wiec jeszcze się zastanowie :)

    misskarolka334

    OdpowiedzUsuń
  46. . nie wiem... :P ale napewno lepsza od poprzedniej sukienki hb :P

    ZalMola

    OdpowiedzUsuń
  47. Sukienka jest bardzo ładna, ale strasznie droga. Moim zdaniem te paski trochę ją oszpecają. Raczej nie kupię.
    Ethaya

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie jest aż taka zła ;) .

    dzastina660

    OdpowiedzUsuń
  50. Sukienka fajna ale strasznie droga.

    Kotek08

    OdpowiedzUsuń
  51. nawet,nawet
    stella449
    kasa mi sie przyda

    OdpowiedzUsuń
  52. e tam, brzydka
    nie warto marnowac kasy

    Dominika1235

    OdpowiedzUsuń
  53. Szkoda kasy, ja jej nie kupię :P
    eryka78

    OdpowiedzUsuń
  54. nie podoba mi się :/

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  55. MI się nie podoba, i do tego ta cena o.o

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie podoba mi się, ale sd na nią bym chętnie dostała- po czym ją sprzedała ;3

    OdpowiedzUsuń
  57. nie wiem co o niej myśleć ...



    Avril-Weronika

    OdpowiedzUsuń
  58. ona jest okropna! :c
    i ta cena.. ;/

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  59. Najlepsza to ona nie jest. Muszę się przekonać :)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  60. Nawet ładna, cena trochę wysoka.

    Amy_Jonshon

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajna, bardzo ciekawy krój.

    Gusia628

    OdpowiedzUsuń
  62. Jakby nie było pasków, to może, może by przeszła. (:

    OdpowiedzUsuń
  63. jest dosc dziwna...chociaz jak sie ja zalozy6 na lal;ke wyglada calkiem fajnie

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  64. Eee .. moim zdaniem
    nie jest zbyt ładna, ale sam pasek chętnie bym kupia, bo jest świetny !

    patrycjah

    OdpowiedzUsuń
  65. Średnio mi się podoba. Zgadzam się z Twoją opinią, trochę szkoda wydawać SD, na zakup czegoś co się średnio podoba. ;]

    Nie wiem czy kupię, na razie raczej nie. ;]

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  66. wzór dobry i wspaniale wykonana!
    paski mogliby sobie odpuścić,ale wiadomo, chcą dobrze..
    może się zdecyduje, zobaczę ;-)
    rojk100

    OdpowiedzUsuń
  67. Jakos się nie zachwycilam, ale możliwe, że kupię.

    Miranda12546

    OdpowiedzUsuń
  68. Dużo za droga jak dla mnie..
    Widziałam gorsze ubrania, nie jest zła.
    Alkatri

    OdpowiedzUsuń
  69. Dół sukienki i te paski do mnie jakoś nie przemawiają. Chyba ją sobię daruję.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  70. mi się ona podoba :))
    tylko ten dekolt jakoś mnie troszke do niej zniechęca.
    ale plus za kolorystyke.

    sweet_olusia

    OdpowiedzUsuń
  71. Na pewno jej nie kupię. Okropna jest.

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  72. Na początku nie byłam do niej przekonana, ale zbieram Hot Buys, więc chyba kupię ..

    Pimpuleczka

    OdpowiedzUsuń
  73. wbrew pozorom, na pewno da się z nią zrobić ciekawą stylizację ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  74. O ile komentarzy :)

    Powiem tylko tyle, że górę ma ładną xd

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie jest najładniejsza, ale zastanowię sie nad jej kupnem, bo zbiram hb :P

    kropeczka108

    OdpowiedzUsuń
  76. bardzo fajny pomysł z tymi dwoma paskami :D

    00.M.J.00

    OdpowiedzUsuń
  77. Mi się nie podoba ,nie zasługuje na taką cenę..

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  78. taka sobie ale nawet coś w niej jest :)


    WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Taka sobie .. ;// nie kupuje


    Slodzinka002

    OdpowiedzUsuń
  81. Góra doskonała do stylizacji. ale dół... dwa paski w dziwnych odcieniach - to już mi się nie podoba. Nie mam kasy,ale z chęcią bym ją kupiła.
    BoberNaukowiec

    OdpowiedzUsuń
  82. aa mi sie podoba !: )

    blondi_20597

    OdpowiedzUsuń
  83. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  84. te paski nie wyglądają naturalnie:/ gdybym miała na tyle to i tak bym jej nie kupiła

    majusiaViolet

    OdpowiedzUsuń
  85. świetne są te paski. Sukienka cudo. :D

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  86. Jest bardzo ładna :)

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  87. Nie kupuję :\ Nie przypadła mi do gustu ;c

    JulAdiCool

    OdpowiedzUsuń
  88. ładna ale nie kupię kasy braknie :P

    OdpowiedzUsuń
  89. Dość kontrowersyjna :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  90. Wygląd - średni
    cena - zbyt wysoka

    OdpowiedzUsuń
  91. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  92. Jest beznadziejna, jak to może się ludziom podobać????

    OdpowiedzUsuń
  93. Kupię, ale cena powala.

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  94. Nawet ładna , ale cena zdecydowanie za wysoka
    dublewejusta

    OdpowiedzUsuń
  95. zamiast rozdawać stardollary obcym sobie byś kupiła

    OdpowiedzUsuń
  96. jak dla mnie to jest ohydna, ale pewnie i tak kupię, bo wszystkie kupuje
    wera2222

    OdpowiedzUsuń
  97. Jakoś nie zachwyca. Gdybym miała większe fudnusze, to może bym kupiła, bo kolekcjonuje (trochę) HB.

    OdpowiedzUsuń
  98. podoba mi się :D
    majkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń