2012/08/30

Szpilki HB

W dniu dzisiejszym do starplazy doszedł nowy Hot Buys, o nazwie - Zebra Heels, więc można wywnioskować, że są to szpilki. Kosztują one 12 stardollarów i pochodzą ze sklepu RIO. Mnie osobiście nie porwały, nie wywołały też obrzydzenia, więc na razie nie zamierzam ich kupować. Połączenie fioletu z wzorem zebry jest całkiem fajne, lecz mam wątpliwości czy do czegoś je dopasuję. Buty przypadły wam do gustu? Skusicie się na ich zakup?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, którym dam 12 stardollarów na ich zakup.


100 komentarzy:

  1. Bardzo podobaja mi się, uwielbiam motyw zebry na butach :) napewno kupie
    kropeczka108

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podobają, może je kupię;)
    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobaja mi się, uwielbiam motyw zebry na butach :) napewno kupie
    kropeczka108

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się. To takie fajne połączenie ;)

    Danielle434

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobaja mi się, uwielbiam motyw zebry na butach :) napewno kupie
    kropeczka108

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne :D

    MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne są takie śliczne że ... muszę je mieć
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też bardzo się podoba to połączenie zebry z fioletem i na pewno kupię buciki :-)

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  9. Są bardzo ładne ale nie wiem czy kupię
    4sweetface4

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno mi się przydadzą

    kala_9507

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekałam aż wejdą do starplazy.Podobają mi się :)

    Wiola_Angel

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne są, ale jeszcze się wstrzymam z kupnem :)
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  13. Są ślicznę, kupię ;)

    grzanka12

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają, ale wolałabym żeby cały były w zebrę, ale takie też są super. Gdybym miała kase kupiłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są :3
    Demisia200

    OdpowiedzUsuń
  16. Są fajne i nawet nie drogie jak na hotbuys. Możliwe że kupię.
    thedoga

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne, kupiłam ;)

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  18. Szpilki rodem z darmówek Monster High. -,- Nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. M się baaardzo podobają!

    Miranda12546

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupię, bo zbieram HB.


    Avril-Weronika

    OdpowiedzUsuń
  21. mi tam się podobają, może kupie bo zgieram hb, a jak nawet mi się zbrydzą to wystawie do starbazaru za wieksza sumę niż kupiłam i bedzie git ;D

    madieula

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupię ;D Ładne nawet
    Rosse_me

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają jak buty z Monster High. Nie kupuję.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh... Na reklamie HB wyglądały o wiele wiele ładniej ;[ Ale czekałam na nie miesiąc z myślą że je kupię bo tam na prawde były ładne i fajne ;\. Ale jeszcze się przyjże do nich bliżej w przymieżalni...
    Być może kupię je :)

    ShenyCenss

    OdpowiedzUsuń
  25. A mi się podobają i je kupię :D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne, ożywią niejedną stylizację :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem ładne c:

    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  28. One są ŚLICZNE!!!! Szkoda ,że nie jestem ss bo bym je kupiła. Ale zgłaszam się :)

    Roksanka_26

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet ładne - podoba mi się motyw zebry ;D

    SoneyS

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawe połączenie. mój must have :)

    coffme

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne ;3

    missmichalina98

    OdpowiedzUsuń
  32. Są ładne, podoba mi się to połączenie kolorów.
    Ethaya

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie sobie, aczkolwiek kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Kupiłabym, ale nie mam kasy :/

    Dominika1235

    OdpowiedzUsuń
  35. No nie są złe, jednak nie wiem, czy umiałabym zrobić z nimi jakąś poprawną stylizację :P
    eryka78

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne,jeszcze nie mam nic zebrowego w szafie medoll :)

    katttusia

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekałam na te szpilki, a kiedy w końcu się pojawiły, trochę się rozczarowałam..
    Zastanawiam się czy je kupić.

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  38. jak tylko uzbieram to na pewno je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja będę miała sd to je kupię , są nawet ładne :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie się bardzo podobają!

    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie podobają mi się, nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne te buty!

    Lady_Entalpia

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi się podobają :d Lubie motyw zebry

    OdpowiedzUsuń
  45. połączenie rewelacyjne ;)
    Aleksis526

    OdpowiedzUsuń
  46. Są przepiękne,ale niestety nie mam kaski :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Całkiem ładne :) Nie są drogie więc chyba kupię :P

    DzieciDowna

    OdpowiedzUsuń
  48. Calkiem fajne.Kupię jak będe miała sd

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  49. przepiękne moich marzeń

    ThePepperMint

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie wiem czy kupię.
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak dla mnie są takie średnie :) trudno będzie użyć je w jakiejś stylizacji ;) także to wyzwanie :) zastanawiam się na ich kupnem.
    Kaja1706

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak dla mnie są takie średnie :) trudno będzie użyć je w jakiejś stylizacji ;) także to wyzwanie :) zastanawiam się na ich kupnem.
    Kaja1706

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja juz kupilam, od poczatku na nie czekalam ! xDDDD

    Black_queen2

    OdpowiedzUsuń
  54. Według mnie są bardzo ładne.

    RedHaylie

    OdpowiedzUsuń
  55. Według mnie są bardzo ładne.

    RedHaylie

    OdpowiedzUsuń
  56. Podobaja mi się , ale niestety nie mam na razie kasy ; c

    OdpowiedzUsuń
  57. Podobaja mi się , ale niestety nie mam na razie kasy ; c
    *** JULECZKOWA

    OdpowiedzUsuń
  58. Kupię je bo zbieram hb ale nie uważam żeby były jakięś piękne

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  59. sa swietne..i podoba mi sie ten motyw zebry

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  60. są bardzo ładne chcę je <3 ;p
    chociaż troche drogie ale już trudno :P

    OdpowiedzUsuń
  61. kupiłam, ale są brzydkie

    nosek buta nie współgra z platformą

    krzywe są te buty !

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak dla mnie, to mają dziwną grafikę. Ale może kupię.

    gig7

    OdpowiedzUsuń
  64. one są cudneee zakochałam się w nich szkoda że mi się sd skończyła ;(
    mmoonniikkaa...

    OdpowiedzUsuń
  65. Okropnie prostackie....

    OdpowiedzUsuń
  66. niezłe są :D
    PogodnaAsina97

    OdpowiedzUsuń
  67. udany HB, zastanowię się nad zakupem ich ;D

    OdpowiedzUsuń
  68. T F U ! T F U ! T F U ! Buty rodem z Młonster Haj. Nie lubię -.-

    OdpowiedzUsuń