2012/08/27

Pojedynek Stardollowiczów

Avril-Weronika

kinga0-1


26 komentarzy:

  1. bardziej podoba mi się drugi z prezentowanych profili

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam mieszane uczucia, ale jednak pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie wiedziałam na kogo zagłosować, ale pozostałam na drugim profilu ; )

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem kogo wybrac :P
    ale chyba zaglosuje za jeden!!!

    sisi_penny
    obserwuje jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zagłosowałam na kingę
    megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  6. U pierwszej stylizacja przypomniała mi lekko Nejtl i to mnie przekonało do drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sceneria przeważyła, wybrałam Avril

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudny wybór,ale wybrałam Avril-Weronike.

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem naprawdę świetny wybór do pojedynku, bo naprawdę trudno jest się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nikogo, obie mają równie fajne apartamenty , Doll jak i scenerie. Okno u 2 użytkowniczki powinno być w tym białym pokoju, bo wygląda jak by te domy były za tą ścianą,a przecież tam jest drugi pokój :P

    OdpowiedzUsuń
  11. No nareszcie coś w miarę wartego uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  12. O wio, że głosuję na Avril-Weronika

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do klubu Nutellocholicy

    OdpowiedzUsuń