2012/08/27

Zasady sponsorowania na blogu

Może zauważyliście, może też nie - przez pewien czas na blogu (i z tego co wiem nie tylko na naszym) zrobiła się jakaś dziwna moda na sponsorowanie loterii. Ludzie zaczęli mnie oraz inne redaktorki zasypywać propozycjami. Na około 15 się nie zgodziłam, bo byłoby ich już po prostu za dużo. Wiemy, że takie sponsorowanie opłaca się Wam bardziej niż wykupienie reklamy, ponieważ dochodzi ponad 200 obserwatorów (moim zdaniem to sporo), jednak nie możemy pozwolić na to, by na blogu zrobił się straszliwy bałagan. Przez pewien czas możliwość sponsorowania loterii była zamknięta. Dzisiaj ją otwieramy jednocześnie z podaniem Wam zasad, które od teraz będą obowiązywać sponsorowanie na blogu. Po pierwsze, wartość nagród musi wynosić minimalnie 600 stardollarów 1000 stardollarów. Naprawdę śmieszyły mnie osoby, które wyskakiwały z nic niewartymi projektami. Po drugie, loteria nie może trwać dłużej niż trzy dni, ponieważ w ich ciągu dochodzi ponad 200 obserwatorów, ale o tym już wspomniałam. Po trzecie, jedna loteria może pojawić się maksymalnie raz na dwa tygodnie, przy określonych terminach. Przed chwilą dodałam zakładkę "Sponsorowanie", która zawiera ich spis. Od razu mówię, że zasady zostały potwierdzone przez Gabę, Agę i Kasię. To chyba na tyle :)
Nejtl