2012/08/22

Wyniki MK.

Zupełnie zapomniałam o wynikach poprzedniego MK! Prawidłowa odpowiedź to oczywiście MKA Drop Waist Dress. Nagrody w wysokości 10 stardollarów trafiają do LadyPrincesslov oraz _Felicia_. Po nagrody zgłoście się w ciągu 24 godzin w mojej księdze gości (od razu zarezerwujcie przedmiot w swoim bazarze), późniejszych zgłoszeń nie przyjmuję.

_____________________________________________________________________
Reklama:
Dodaj się do obserwatorów na:
Z komentarzy wylosuję jedną osobę, która zgarnie 30sd! 
*sprawdzę, czy dodała się do obserwatorów, dlatego piszcie z jakiego konta obserwujecie

28 komentarzy:

  1. Gratuluję.

    Obserwuję jako Sylwia_B

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję bloga kejaci jako emily456

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, backless

    OdpowiedzUsuń
  4. Heej zgłaszam się


    konto na stardoll : Gabrysia351

    obserwóję Gabrysia lewandowska

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się.
    Na stardoll jestem misiaczek9123
    Obserwuję bloga jako misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację zwycięzcom :3
    Zapisałam się do tego bloga i obserwuje do jako Pati mentalcka :3



    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam sie obserwuje jako Nowoczesna ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako Gabi ♥
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Orygania :)

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję z konta katyperry9809

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się
    Afrodyta107
    ps.obserwuje z tego samego konta z którego właśnie pisze komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zg się obserwuje jako stella449

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Wam :> Gdyby co obserwuję z konta "Raspberry Juice". Do końca nie jestem pewna, iż zmieniłam nazwę na bloggerze, więc mogę być wpisana jako "Agata (emma9101).

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratki zg sie . obserwuje z twittera
    ibasia

    OdpowiedzUsuń