2012/08/27

SALE 16%

Aby przejść do któregoś z bazarków, kliknij na obrazek.
 

15 komentarzy:

  1. Nic ciekawego na tych bazarach .. :P :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic mi nie wpadło w oko tym razem :l

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widzę nic interesującego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie pasek HB za 13 sd( zadziwiająca cena, że taka mała) no ale ktos był szybszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic ciekawego albo many szkoda ;( Czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam jedynie "bolerko" beżowe za 10sd a tak to zawiewa nudą. I drogie te ceny mają ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. nic mnie nie powaliło :P

    zapraszam do mojego WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko,uwielbiam tą sukienkę z Amyclaire ale akurat nie mam kasy :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiola_Angel♥♥ - Akurat ja mam tą sukienkę bo fartem kupiłam ją za 3sd :D

    OdpowiedzUsuń