2012/08/31

Drugie zadanie MSW

Pierwsze zadanie polegające na zrobieniu filmiku promującego i dodaniu go na YouTube zostało niedawno zakończone, a 10 najlepszych osób jest wymienionych na stronie kampanii MSW.
Teraz każdy, kto chciałby zwiększyć ilość odwiedzin i głosów oraz umie zrobić krótki filmik, może wziąć udział w zadaniu drugim.

Polega ono na pokazaniu stylizacji z użyciem rzeczy ze sklepu Miss Stardoll World. Film nie powinien być dłuższy niż 60 sekund, nie można w nim nagrywać siebie ani nikogo innego, używać obraźliwego języka, podawać innych informacji niż nick Twojej lalki oraz czemu uważasz, że zasługujesz na wygraną. Video musi być nazwane "Miss Stardoll World 2012 - DRESS UP DOLL".

Weźmiecie udział w tym zadaniu? ;)

22 komentarze:

  1. nie wezmę w niczym :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wezmę udziału, nie ''startuję'' w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Głupio, że w tym roku tyle rzeczy związanych z YTB :P

    Zastanawia mnie tylko, czy stylizacja ma być jedna, czy kilka. Czytałam i post, i wiadomość od adminów i nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc to nie chce mi się w to bawić. Życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nudy. To MSW jest beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po co to komu? I tak wygra "biedna Turka"

    OdpowiedzUsuń
  7. Po co to komu? I tak wygra "biedna Turka"

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle nie biorę udziału w tym konkursie. Szkoda kasy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie staram się o MSW :)) Jest to głupi konkurs, który promuje głupiutkie dziewczyny skore do takich zabaw. Druga sprawa, nie chce mi się, mam inne zajęcia.

    OdpowiedzUsuń