2012/08/27

Spoilery

26 komentarzy:

  1. Podobają mi się buty i pasek

    OdpowiedzUsuń
  2. buty i toerbka w serca ! :D


    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne...Cudowne są Legginsy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. żakiet, pasek, torebka w serca i ludzik. Normalnie cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. . ciekawe buty i pasek ... ;P i to czarne z kokardką ;p


    ZalMola

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic specjalnego, może jedynie torebka w serca znalazłaby u mnie jakieś zastosowanie, ale raczej chyba nie kupię. No, chyba, że będzie bardzo tania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. biało-czarne spodnie są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne! Strasznie mi się podobają. Na pewno znajdzie się dla nich miejsce w mojej szafie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. jedynie torebki spodobały mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się buty ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się spodnie/legginsy duża torebka czarno-biała i ten ludzik ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. To są darmówki ze sponsorowanego klubu " monster high " ;p Moja siostra się ucieszy, bo ostatnio ją wzięło na oglądanie MH ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem fajne.Legginsy są cudne ♥

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są całkiem całkiem,po za tym podoba mi się torebka

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie, te biało-czarne są całkiem fajne. :D Mam nadzieję, że je zdobędę!

    OdpowiedzUsuń