2012/08/29

Nagrody MSW

W klubie MSW wypisano nagrody, które dostanie zwyciężczyni konkursu.


Tłumaczenie:
- ubieranka z własną lalką
- SS na dwa lata
- zaproszenie do klubu Stardoll Royalty
- 2000sd
- 2000sm
- korona MSW
- szarfa MSW
- garberoba wypełniona stylowymi i luksusowymi ciuchami + nowa unikatowa sukienka, której nie da się sprzedać
- zwycięzca będzie na MSW Wall of Fame w Stardoll Office
- Tiara dostarczona do domu zwycięzcy
- dwie lalki Barbie
- możliwość zaprojektowania ekskluzywnego ubrania w StarDesign
- aparat cyfrowy
- odblokowanie osiągnięcia finalisty
- karty kolekcjonerskie

Bierzecie udział? Ja chyba spróbuję swoich sił, nagrody zachęcają i są motywujące. :)


43 komentarze:

  1. Na lalki barbie i koronę to jestem za stara, ale dla samej satysfakcji spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam szans, nie będę nawet próbować .
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  3. Korona dostarczona do domu?! Szok całkowity! *O*

    OdpowiedzUsuń
  4. ;oo

    Nagrody są super!! Jeszcze te w realu :)) Nie próbuję, bo i tak nie wygram, a zresztą dużo osób spamuje i rośnie konkurencja :P

    Powodzenia Wszystkim, rokeska

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdyby chłopak wygrałby MSW? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja biorę udział chodź i tak nie mam najmniejszych szans:) Pobawić się przecież można.
    Jeśli chce ktoś zagłosować, lub dostać głos jestem Alex-xiTH:) xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. . hehexD ciekawe nagrody xD

    ZalMola

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. wygram
    2. zrobie sobie fotke w koronie
    3. wstawie na profilowe na fejsa
    4. zostane mariposa

    OdpowiedzUsuń
  9. nagrody są jak najbardziej zachęcające, ale szans nie mam żadnych o.o

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  10. jak będę miała pracę, to się zgłoszę. wydam całą wypłatę na doładowania, i będę wysyłać transmitki przed 24h na dobę :D haha, tak . to jest plan :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbować zawsze można :D A co do nagród to dobre są ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  12. o boziu, na serio mnie motywuja te nagrody :D nie wiem co robic....

    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagrody całkiem, a nawet bardzo ciekawe, ale ja nawetnie próbuję bo i tak nie mam szans. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, super nagrody, a zwłaszcza aparat! Lalkami Barbie i tiarami się raczej już nie jaram xD

    Jaka-jestem

    OdpowiedzUsuń
  15. no to co, akcję spamowanie do usranej smierci czas zacząć? : DDDD

    OdpowiedzUsuń
  16. I tak wygra Turek, który wyda na transmitki z tysiąc złotych.



    GŁOSUJCIE NA MNIE NA MIZ STARDOL ŁORD! ROZLOSUJĘ NAGRODY TAKIE JAK- LIZAK X2 I OŁÓWEK, KTÓRY ZNALAZŁAM W PIWNICY! GŁOSUJCIE, BO TO JEST MOJE MARZENIE, BO JA INNYCH NIE MAM.


    pozdr ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja prubuje pysia1400 głosujcie namnię

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma sensu się angażować. Nie wygram, bo nie mam dużo kasy i jestem zbyt mało sławna. Życzę powodzenia innym. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. LoL boskie nagrody. Aż chce się wygrac ;P. Ja biore udział ,ale i tak na pewno nie wygram ani nigdzie nie przejde bo nie jestem ss ani royality. Na bank taka osoba wygra ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. JEST DARMÓWKA Z MISS STARDOLLA WORLD
    TRZEBA NAPISNĄĆ W GORĄCYCH NOWOŚCIACH ,,MISS STARDOOL WORLD ''
    POTEM ,, PROMUJ SWOJĄ LALKE"
    I NA SAMYM DOLE ONA JEST TRZEBA NACISNĄĆ ,,DOSTARCZ DO MOJEGO APARTAMĘTU" JEST TAKA SAMA JAK W TAMTYM ROKU TYLKO ZE NIEBIESKA A W TAMTYM ROKU BYŁA CZERWONA

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe nagrody :) .. Szansy marne ;c

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nagrody są SUPER!!! ale i tak nie wygram więc....

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  24. łał, fantastyczne nagrody. może kiedyś... ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. @Mr. Piotrek

    Co się wtedy stanie? Nie będzie mu potrzebna unikatowa sukienka, a resztę może przecież wykorzystać. :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Super nagrody, ale niestety nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nagrody są fajne,ale przypomnę jedno:

    ZWYCIĘZCA JEST JEDEN.

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurdę, no niby jest o co walczyć...ale i tak nie mam szans.

    OdpowiedzUsuń
  29. Co to jest mariposa??? Nagrody nawet nawet

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda sd, jest pełno dziewczyn z lepszymi kontami od moich, więc nie mam najmniejszych szans :3
    eryka78

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam szans, więc nie widzę sensu próbowania.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja spróbuje raczej nie mam szans ale warto spróbować :)
    Zapraszam do głosowania na mnie a tak że do wejścia na mojego bloga www.promienie-barw.blogspot.com
    Majka025

    OdpowiedzUsuń
  33. MissGirls150- hahah,geniusz.:DD

    Wygra zapewnie bogata Turczynka lub Arabka.Oni mają full kasy.Ja tam próbuje,ale i tak nie mam szans.

    OdpowiedzUsuń
  34. Łał. Nagroda całkiem fajna.Aż chciało by się wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie bybyło ale ja nawet nie dostanę się do 2 etapu ;(

    OdpowiedzUsuń
  36. I tak wygra bogata spamiara.

    OdpowiedzUsuń
  37. Spróbuję, choć nie mam najmniejszych szans, że wygram ; (
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń