2012/08/31

Koncepcja - czyli co o tym myślicie?

Hej, ostatnio wpadłam na pewien dosyć ciekawy pomysł. Chciałabym wprowadzić tutaj jakąś nowość. Być może niektórzy z Was od razu zrozumieją co mam na myśli. Odwiedzacie czasami blog, na którym zamieszczam stardollowe stylizacje? Jeśli nie, postaram się wyjaśnić. Jakiś czas temu zorganizowałam tam loterię dla obserwatorów, nagrodą były cztery metamorfozy (dwie wykonane przeze mnie i dwie wykonane przez drugą redaktorkę). Dwie z nich zostały już zaktualizowane, a efekt możecie zobaczyć tutaj: http://luxuro.blogspot.com/ Dlaczego piszę o tym na SiMie? Ciekawi mnie, czy jesteście zainteresowani taką opcją. Oczywiście wszystko wyglądałoby nieco bardziej profesjonalnie, wprowadziłabym jakieś innowacje, jeśli chodzi o sposób przedstawienia odmienionej lalki. Co jakiś czas organizowałabym tutaj krótką loterię (bez żadnych zasad i warunków, po prostu losowałabym z komentarzy osobę, której metamorfoza zostałaby później przedstawiona na blogu). "Laureat" bądź też "laureatka" nagrody, sama decydowałaby o przebiegu metamorfozy. O tym czy ma być wykonana z hasłem, czy też bez. Jeśli bez, to postarałabym się zaproponować elementy twarzy w inny sposób. Póki co metamorfozy wykonywałabym tylko ja.

Jeżeli nie spotka się to z Waszym uznaniem - nie ma problemu, zapominam o tym i niczego nie kontynuuję. Możecie wypowiedzieć się w komentarzu, a także oddać głos w zamieszczonej poniżej sondzie. Głosować możecie do 5 września (do godziny 23:59) Wyniki przedstawię następnego dnia.

Sonda:


34 komentarze:

  1. jej zaskoczyłaś mnie, ciekawe, może wezmę udział, chociaż ja bym wolała bez hasła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny nawet pomysł ;)Dałam tak

    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń
  3. Dałam tak, ciekawy pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem mile zaskoczona :D
    Metamorfoza wygląda przecudnie!
    Chciałabym być również wystylizowana

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł. jestem godny podziwu, bo z tego co piszesz wynika, że potrzeba na to dużo czasu i pracy :] powodzenia! mam nadzieję, że się uda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Adaśko, chyba "jest godny podziwu" :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooj tak, metamorfoza udana! Lalka "po" wygląda cuuuudnie! ;)
    Jestem jak najbardziej za, bo macie do tego talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zagłosowałam na "tak" chętnie bym wzięła w tym udział ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  9. zagłosowałam na "tak", ciekqawy pomysl :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że się zgadzam. Ty potrafisz przemienić 'stardollowego człowieka' :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się i na pewno się zgłoszę:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł. Przydałaby mi się porządna metamorfoza :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że to świetny plan :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł. Zagłosowałam na "tak". :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobry pomysł ;)
    olakola97

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie totalny bezsens. Nie wiadomo kiedy z bloga zaczął się robić taki śmietnik. Tu Hot or Not, tu metamorfoza. Jej, zaskoczyłaś mnie. W negatywnym sensie. Jeśli ktoś ma ochotę na metamorfozę, szuka bloga,który się tym zajmuje, u osoby, której styl mu odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieciekawe l,epiej w loterii wygrywac sd:)

    OdpowiedzUsuń
  20. @Neon Face (for My-Plotka-Cafe.blogspot.com) - a moim właśnie zdaniem nie.Blog który tylko pisze o nowościach jest trochę nudny,zawsze powinno coś być co daje trochę rozrywki.Na każdym blogu tak jest.Moim zdaniem nie jest to za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  21. @Neon Face: masz prawo do takiego poglądu, jak najbardziej, ale wyobraź sobie, że nie posiadam bloga z metamorfozami, a często otrzymuję tego typu prośby. Są osoby, które chcą aby ich lalka przeszła profesjonalną przemianę. W takim razie jeśli pomysł zdobędzie więcej głosów na tak, będziesz musiała omijać je szerokim łukiem :)
    @Tix:3 a chcesz przeznaczyć stardollary na loterie? bo ja nie jestem milionerką :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeżeli chodzi o hasło, jestem przeciw, bo to nie jest okej. Ale pomysł ogólnie jest całkiem niezły.

    OdpowiedzUsuń