2012/08/30

Wiadomości

Na skrzynki otrzymaliśmy również dwie inne wiadomości. Pierwsza dotyczy nowej kolekcji w Pretty n' Love Falling into Florals. TUTAJ możecie obejrzeć filmik z zapowiedzią kolekcji. Podobają Wam się ubrania z zapowiedzi?

Druga wiadomość dotyczy oczywiście Miss Stardoll World. Admini zachęcają nas do skorzystania z promocji ss oraz do kupowania ubrań w sklepie MSW. Według mnie ubrania z tamtego sklepu są brzydkie, a oferta ss nie jest jakaś super cool, więc raczej nie skorzystam, a Wy?

7 komentarzy:

  1. Według mnie oferta jest świetna, ale nie będę robić, bo dopiero co doładowałam sobie ss. A jeśli chodzi o ubrania, na powyższej reklamie podobają mi się skarpety xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa kolekcja Pretty n' Love urzekła mnie. Z zapowiedzi podobają mi się wszystkie artykuły. :)
    Co do oferty MSW uważam, że opłaca się ją kupić. Ja już to zrobiłam.
    Jeśli chodzi natomiast o sklep MSW to jak dla mnie jest on wielką porażką.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zapowiedź - obejrzałam film. Śliczne ubrania są pokazane na reklamie. Naprawdę wygląda to zachęcająco.
    Co do tej całej szajby MSW, to nie jestem tym zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna reklama! A co do oferty, chyba skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stardoll i YouTube? Reklama wypadła znakomicie, to mój żywioł - te stare-nowe kolory :)

    Aneta

    OdpowiedzUsuń