2012/08/29

Strona MSW już jest



19 komentarzy:

  1. A Admin obiecywał- nie będzie spamu! A teraz to co?!

    OdpowiedzUsuń
  2. zycze tym co wierza ze wygraja, wielkie powodzenia :D

    PS trzymam kciuki :P

    sisi_penny
    obserwuje jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :3

    Ps.Jak ktoś naprawdę chce,to zagłosuję na niego :P


    Ps2.zapiszecie do mojego klubu Nutellocholicy plisss...Nick to Brzoskiwnka.

    OdpowiedzUsuń
  4. spam, flood i zniszczenie

    OdpowiedzUsuń
  5. perla610 :
    Cześć! Bardzo chciałabym przejść do 2 etapu Miss Stardoll World. Dzięki Tobie mogę być najszczęśliwsząosobą na świecie ! Proszę zagłosujna mnie, ja na Ciebie już zagłosowałam. Przepraszam za spam.:)

    PROSZĘ GŁOSUJCIE NA MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i zaczyna się.Księga przynajmniej wypełni się pozytywnymi komentarzami :)Do mnie pisze dużo osób z poza Polski :P
    (zresztą zobaczcie sami )

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  7. hej a ja zapraszam do mnie zaglosujcie bna Msw a i za spam przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. muj login mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ********! Nie tylko na Stardoll roi się od spamu... Jak widać, nawet blogi są nim zasypywane. Opanujcie się!
    -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. mamymini mogłaby się wziąć za słownik a nie msw XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na blog http://stardocholiczki.blogspot.com/
    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyście dodali się do obserwatorów i pod tematem "Taki,konkursik:)" z dnia 29 sierpnia napisali w komentarzu,że ja was zaprosiłam(Brzoskiwnka).Naprawdę byłabym wam bardzo wdzięczna.Mam nadzieję,że wysłuchaliście mojej prośby:)


    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ethaya kolejny raz cię popieram, w du*ach im się poprzewracało! Spamują i spamują... ja usuwam te ujostwa i czasami odpowiadam na nie, np. 1/5 lub coś takiego mniej miłego, żeby ochłodzić atmosferę. Najgorszą ciotą jest Admin, nie będzie spamu... no jaaaasne. Uważaj, bo uwierzę =.=

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś mi to zwisa i tak nie wygram

    OdpowiedzUsuń