2013/07/01

Nagłówki - ankieta

Wybrałam - moim zdaniem - najładniejsze nagłówki. Mam nadzieję, że Wam również przypadną do gustu. Macie 2 głosy. Zanim zagłosujecie, zastanówcie się, który nagłówek mógłby na blogu wyglądać najlepiej i jaki zachęcałby Was najbardziej do odwiedzania stardoll-i-my. Zapraszam do wybierania :)

Jeśli chcecie zobaczyć nagłówek w powiększeniu, kliknijcie w nick.

Pierwszy - wieczko6


Drugi - superNicol0001


Trzeci - aga19988


Czwarty - marlesia111


Piąty - marcelq


Szósty - MissRihanna1902


Siódmy - ...tenturi...


Ósmy - LadyRosalie98


Dziewiąty - Liliana2511


71 komentarzy:

  1. pierwszy i dziewiąty mi się podoba :)



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za jakaś dziwna moda na nagość :/ czuję się trochę zniesmaczona xd


    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie 5 - przekonuje mnie ta prostota i czystość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wieczko i aga *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. i jeszcze piąty fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się 1, 3, 5, 7, 9 ale głosuję na 1

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie się podział 2 nagłówek missrihanny1902? -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Szósty jest cudowny.
    Trudny wybór.
    Aniula1233

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się tam niezbyt podobają.
    Takie sztuczne ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej mi się podoba pierwszy i drugi, choć i tak mogłyby być ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sarah ♥ :
    widocznie ten pierwszy bardziej przypadł Nejtl do gustu, chociaż moim zdaniem ten drugi jest o wiele ładniejszy :P no trudno.

    ja ze swojej strony 1 głos oddaje dla wieczko6 za letni klimat i 2 głos dla superNicol0001 za świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wieczko i marcelq, ale jak wieczko wygra to będzie jak najbardziej uczciwe ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy oraz szósty nagłówek jest cudowny. Świetne wykonanie i atmosfera. Taka letnia i w ogóle. Podoba mi się także 3, 4, 5 oraz 9 :)
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  14. MissRihanna1902 - racja, drugi był bardzo ładny, ale niestety zbyt ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie śliczne prace, że nie mogę się zdecydować *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. Goszuję na 4 i 9, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 2 i 7 ♥ . Ale zagloswoalam na 2 .

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy jakoś mnie przekonuję. Drugi jest przebajeczny i to na niego głosuje. Trzeci doll wygląda jak cyganka, czwarty śliczne tło o ale mina tej dziewczyny mnie odpycha. piąty też śliczny, mało wakacyjny, ale prosty i świeży. szósty jest genialny. siódmy głosuje tak sam samo jak na drugi, chodź te włosy są nie do końca udane. ósmy jest dla mnie za słodki, no i dziewiąty doll trzyma deskę do krojenia ??

    Fioletowaszafa

    OdpowiedzUsuń
  19. 3, bo doll jest niczym tancerka flamenco!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. według mnie na liście zgłoszonych były także lepsze nagłówki , ale jak chcecie, ja zagłosowałam na wieczko

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój głos oddałam na nagłówek autorstwa Marty [wieczko6], której praca zachęciła mnie najbardziej, jednakże wszyscy graficy spisali się świetnie i życzę Wam powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zagłosowałam na nr.9, bo jest najbardziej wakacyjny, chociaż zgodzę się do komentarza Fioletowejszafy w sprawie z tą deskę. Drugi też jest bardzo ładny, gdyby ta Doll miała jakąś bluzkę to byłoby o wiele lepiej.
    Ale i tak uważam, że wszystkie nagłówki są bajeczne i ,że autorki ich mają talent !!!
    Menri_654

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za umieszczenie w ankiecie/głowy. Nie głosuję, ponieważ jestem wybredny a mimo klimatu nagłówki które są praktycznie portretami dla mnie nijak nadają się na nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 1 i 4, najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi sie podobają 3 i jestem rozdarta

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Zagłosowałam na pierwszy - jest taki miły dla oka i sprawia, że chce się wejść na bloga. No i kojarzy się z przytulną atmosferą SiM. Najbardziej by pasował.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie piąty i dziewiąty nagłówek . Są świetne *.*

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  28. Były o wiele lepsze nagłówki, niż ten przedostatni. Powina się dostać do ankiety asia01

    OdpowiedzUsuń
  29. Głosuję na 1 i 2.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  30. polscy graficy to jednak są niezasątpieni. wszystkie są boskie, nie wiem na ktory glosować..

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja zagłosował na 1 i 2. Na 1 bo jest delikatny i bardzo dziewczęcy, a na 2 bo jest świetnie wykonany z dbałością o szczegóły.
    BlackTolly

    OdpowiedzUsuń
  32. Myśle że zasłużył MarcelQ lub Liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  33. 2 i 3 ♥ Reszta może być. Ale te dwa biją na głowę konkurencję

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja zagłosowałam na 9, jest super :) Kojarzy mi się z wakacjami. Jeszcze podobał mi się 5 i 6.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Tylko 9 mi się podoba i ew. 2.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne prace, głosuję na 1 i 2 :) i trzymam za nie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  38. To jest blog o stardoll i wchodzą tu też dzieci. Nie sądzę, aby drugi nagłówek prezentował sobą cokolwiek wartościowego poza poprawna grafiką. I tak jak Sandraaa93 jestem zniesmaczona.


    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  39. Piąty i dziewiąty mnie urzekły *_*

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  40. Drugi nagłówek mnie zniesmaczył. Czemu w tych czasach jest takie modne "topless" ostatni nagłówek mnie urzekł

    OdpowiedzUsuń
  41. Niektóre grafiki powinny powstawać do magazynów dla znudzonych życiem panów, nie dla blogów o tematyce gry dla dzieci i młodzieży.
    Mi się bardzo spodobał nagłówek wieczko (jak zwykle ^^), LadyRosalie i Liliany. Nagłówek marcelq też jest świetny (wykonanie, piękna sukienka!), ale nie za bardzo rozumiem tej ręki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Głosujcie na 9 9 9 9 9 9 9 9 9

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. fajny naglowek !!podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń