2013/07/22

WYROCZNIA #2: ZGŁOSZENIA!



W jaki sposób możecie zgłosić swój udział? Każdy kto wyrazi taką chęć, musi napisać w komentarzu kilka zdań o sobie na Stardoll. Jakiej zmiany oczekuje, kto jest jego idolem jeśli chodzi o wygląd lalki czy też tworzone stylizacje, jaki mniej więcej chciałby obrać styl. Oczywiście nie może być to osoba, która posiada w szafie pięć ciuchów na krzyż, z czego cztery z nich to darmówki. Chyba sami rozumiecie - w jakiś sposób muszę stworzyć ową stylizację. Zaproponuję także zmianę elementów twarzy, karnacji czy fryzury. Niestety trzeba podać hasło, stwierdziłam że nie potrafię wmontować zmienionych elementów twarzy z innego konta. W każdym razie pierwsze wydanie zostało zrobione w ten sposób, a konto nadal bezpiecznie tkwi u jego właścicielki :) Wszystkie zmiany zostają wtedy zapisane.

Czas start! Zgłoszenia przesyłacie pod tym postem, w ciągu kilku najbliższych dni postaram się je przeczytać i wybrać osobę, która moim zdaniem zasługuje na metamorfozę. Po każdej tego typu odsłonie będę tworzyła post, w którym będziecie mogli zgłosić swój udział, a następnie wybiorę kolejną osobę. I tak dalej, zobaczymy jak to będzie prosperowało :) Buziaki.

EFEKT PIERWSZEJ METAMORFOZY ZOBACZYCIE TUTAJ, tam znajdziecie także link do filmiku na Youtube -> KLIK
Możecie przesyłać te same zgłoszenia, co ostatnio!

FORMA ZGŁOSZENIA - ELEMENT OBOWIĄZKOWY!
*kilka słów o sobie

ELEMENTY DODATKOWE - NIE MUSISZ ICH UWZGLĘDNIAĆ!
*stardollowy wzór do naśladowania
*styl, który chcesz obrać

WARUNKI:
*posiadanie przyzwoitej ilości ubrań i kosmetyków

PS. Załoga bloga także może się zgłosić, gdyż nie jest to konkurs.

27 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.
    Na stardoll jestem już od pewnego czasu mój nick to juli96nati. Zgłaszam się tu ponieważ nie umiem odnaleźć własnego oryginalnego stylu.
    Wzoruję się na różnych użytkowniczkach. Choć ich nie kopiuje. Najbardziej lubię ubierać się w stylu eleganckim. Moim stardolowym wzorem do naśladowanie jest Nejtl oraz Kaccunia ( chyba ją znasz). Mam nadzieję żę rozpatrzysz moją prośbę ;)Czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej jestem Viktoria, na stardoll znajdziesz mnie pod mandaryna1996 . jak sama nazwa wskazuje, jestem rocznik 96, czyli mam juz skonczone 17 lat. czeka mnie II kl LO.

    Nie mam swojego stardoll'owego wzoru do naśladowania, ale lubie stylizacje, które są dopracowane jak i wpadają w oko każdemu. Sama nie potrafie czegoś takiego stworzyć a jak stworze to i tak większości się nie podoba.

    3punkt w mojej szafie jak i toaletce jest bardzo rozbudowany :) torebek mam ok 130sztuk a butów ponad 200par ;)

    pozdrawiam i trzymam kciuki, że może mnie wybierzesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! :)
    Na stardoll nie mam konta zbyt długo, ale wcześniej miałam konto, które mi skradziono :(.
    Moje "internetowe" imię to Ania. Lat może nie mam za dużo, co można wywnioskować po moim nicku- zaledwie 11 :p.
    Interesuję się wolontariuszem w schronisku i piłką nożną :).
    Moją ulubioną gwiazdą jest Mesut Oezil ;). Piłkarz reprezentacji Niemiec i Real'u Madryt.
    Ma bardzo duże oczy, dzięki czemu jest bardzo rozpoznawalny ;).
    W przyszłości chciałabym stworzyć akcję charytatywną mającą na celu pomoc zwierzętom ze schroniska :3.
    Moimi ulubiony kolorami jest czarny i biały, ale ostatnio bardzo przypadł mi do gustu kolor miętowy :).
    Nie potrafię znaleźć własnego stylu- codziennie mam inny podtekst :p.
    Na sd bardzo podoba mi się lalka o nicku kajda1.
    Chciałabym, aby stylizacja była mocna, kobieca, ale też z dziewczęcym dodatkiem.
    Mam w miarę dużo ciuszków, fryzur i kosmetyków.
    Mój nick to anska2002.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłabym chętna, ale zniechęca mnie podanie hasła. Także mnie nie bierzcie pod uwagę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopiuję z poprzedniego posta:
    Mam na imię Dorota. Nigdy nie miałam weny na stylizacje, ciuchy łącze zazwyczaj przypadkowo, ewentualnie kopiuje stylizacje z innych blogów. Makijażu nie potrafie robić w ogóle, czego dowodem jest brak makijażu na mojej doll (zdarza się że jest wykonany przez koleżankę). Uważam, że moja doll jest brzydka, nie wiem jakich części twarzy powinnam użyć. Biorę udział w wielu konkursach na stylizacje, naprawdę sie staram, jednak nigdy nie udaje mi się nawet przejść do drugiego etapu.
    Podam hasło.
    Nie mam konkretnego stylu, ponieważ nie mam w ogóle na siebie pomysłu. Mam kilka stron ubrań i dodatków w przeróżnych stylach.
    Nie mam konkretnych wymagań, co do stylu. Ja w realu lubie ubrania sportowe i luźne, może w tym kierunku? Podoba mi się Dogusiowa, melmana96, missmariksza, oliwcia_paris,_D_O_D_A_

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Asinek.xD, mam 16 lat, a na sd jetem od 3. Byłabym gotowa podać hasło do konta. Moim wzorem do naśladowania była gabisia9, ale już jej nie ma stardoll. Minimalizm jest moim ulubionym stylem, ale on nie może być nudny czy tez mdły, kocham elementy, które dodają pazura stylizacji. Ubrania, które mi się podobały lądowały w mojej szafie lub w pokojach jako ozdoba. Kosmetyków także mam dosyć sporo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć.! Jestem Ada a na stardoll ada9000love. Mam 13 lat moje hobby to taniec i modeling. Lubię robić stylizację, ale zawsze w nich czegoś brakuje. Chciałabym przejść taką zdecydowaną metamorfozę, czuć, że skończyłam ze starym stylem, a zaczęłam wszystko od początku. Chciałabym zmienić się, zrzucić z siebie niezdecydowany styl. Nigdy nie wiem czy to jest dobre, a może to do siebie nie pasuje, czy ubrać te buty, a może tamte? Twoja metamorfoza zmieniłaby mnie na nowo i w końcu miałabym wszytko tak jak zawsze chciałam mieć. Mój ulubiony styl jest elegancki, a mój wzór do naśladowania to Ginula3. Mam dużo ubrań i trochę kosmetyków, więc myślę, że jak mnie wybierzesz, to nie będziesz miała problemu z metamorfozą. Jestem gotowa podać moje hasło ;)
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ! Mam na imię Igor , a na stardoll olinilove721 .Mam 12 lat moim hobby jest fotografia , moda . Potrzebuję , całkowitej metamorfozy , poniewaz nie umiem znaleźć swojego stylu . Niby rockowy , Niby elegancki , Niby inny , ale nadal nie ten właściwy . Moim autorytetem na stardoll jest Elajna . Jej styl jest mocny , rockowy i po prostu piękny . Mam dużo kosmetyków i ubrań więc z tym nie będzie problemu . Twoja metamorfoza odmieniłaby mnie na nowo . Dziękuje za przeczytanie : olinilove721

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Na imię mi Julia. Mam już sporo wiosen na karku. na stardoll poziom 70. Zgłaszam się do Wyroczni, gdyż moja wyobraźnia jest ograniczona i boję się eksperymentować ze swoją doll. Nigdy nie byłam SS. Czasem biorę udział w konkursach na stylizacje, dodaję prace z których jestem dumna, lecz gdy nadchodzą wyniki, nie mogę się nadziwić jak te osoby potrafią stworzyć coś tak odjechanego. Moja praca na tle tych wygranych jest jak obrazek trzylatka na wystawie sztuki w Luwrze. Chciałabym się przekonać, że z moją szafą (która jest dość obszerna) da się zrobić coś zdumiewającego. Jeśli chodzi o twarz to również boję się eksperymentować. Części twarzy nie zmieniałam od epoki kamienia łupanego (no może nie licząc oczu). Mam wrażenie że staję się nudna i przewidywalna. Kosmetyków mam niemało.
    Rozpisałam się lekko :) Na koniec wspomnę że mogłabym ci podać hasło.


    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Mam na imię Monika. Mam już rocznikowe 16 lat. Zgłaszam się do wyroczni, ponieważ jestem na Stardoll już od pięciu lat, a dalej nie umiem znaleźć swojego stylu i mam nadzieje, że jeśli mnie wybierzesz pomożesz mi go odnaleźć. Pamiętam, że odkąd znam Twoje konto, zawsze podziwiałam u Ciebie wszystkie stylizacje. Dziwiłam się jak możesz wykonać coś tak ślicznego. Jeśli chodzi o kosmetyki, ubrania i dodatki, to mam ich nie mało, więc myślę, że gdybyś mnie wybrała, dałoby się coś stworzyć. Na pewno jesteś uczciwą osobą, więc podałabym Ci moje hasło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Na imię mi Daria. Jestem szesnastoletnią dziewczyną, który odnalazła w internecie swój drugi świat. Świat, w którym ukrywa się pod nickiem missmis5. Na stardoll jestem już od okołu trzech lat. Zakładając konto, myślałam, że wreszcie mogę zostać kimś innym niż jestem w świecie realnym. Piękna twarz, świetne stylizacje to nie jest moja mocna strona mimo tego, że serwis pozwala nam na wiele zmian, upiększeń itd. Uwielbiam tworzyć stylizacje, makijaże. Jej, zeszłam z tematu. Może teraz krótko o moim prawdziwym życiu. Moim hobby jest pływanie, taniec, śpiewanie, gra w tenisa i piłkę nożną, fotografowanie. Jak się ubieram w realu? Bardzo zwykle, rzekłabym przeciętnie. Zależnie od sytuacji czyli czasami na luzie, a czasami elegancko. Moją największą inspiracją jest Cara, Kate Moss oraz Miranda Kerr, natomiast jeżeli chodzi o stardollowych użytkowników to jak najbardziej najlepszymi jest Tlen (♥), wcześniej gabisia9, azo_ona, MisterSzymon, jarus55, Heneda, miss_miley_van, _D_o_D_A_ (♥), Ty czyli Kaci oraz jaka-gwiazdka. Wiem, wiem. Wiele osób wymieniłam aczkolwiek twarz oraz stylizacje każdego z wymienionych użytkowników magnetyzuje. Cóż więcej mogę powiedzieć. Nie boję się Ci podawać hasła. Wiem, że masz talent co do stylizacji i makijażu dlatego też oddaje się w twoje ręce. Mam nadzieję, że pomożesz mi :)

    Serdecznie pozdrawiam, missmis5

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, mam na imię Ania, i pewnie już odrobinkę mnie znasz. Mam 13 lat, kocham pływać i grać w siatkówkę. Kocham kontrastowe kolory, i wiem, że mogę Ci zaufać, bo jesteś uczciwą osobą. Uwielbiam styl Tlen, i to ten sposób ubierania bym przyjęła. Najbardziej zależy mi na udekorowaniu jednego pokoju, ponieważ mam z tym niemałe kłopoty.

    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  14. + Zmieniam styl : Tlen / hibiskusek

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się .
    Jestem Natalia . Mam 12 lat . Na stardoll jestem od 2009 roku i mam 55 lvl . Wciąż nie mogę odnaleźć siebie . Mam dużo ubrań i dodatków . Ale kosmetyków tylko 2 strony ale coś uda się chyba wyombinować . Potrzebuję tej metamorfozy . Inspiruję się Azo_ona . Chcę robić tak świetne stylizacje ale nie umiem . Lubię taki styl i chcę aby było w jej stylu . : )


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  16. Zg się.
    Na stardoll kryję się pod nickiem Fruzia331. Na stardoll jestem od 2-3 miesięcy. Zawsze chciałam być ubrana jak sławne lalki, ale jakoś nie miałam pomysłu, ani weny, ciuchów mam dość dużo. Kosmetyków? Tak sobie, bo cała strona. Próbowałam przynajmiej skopiować jakiś styl, ale i to poszło na marne. Lubię się ubierać elegancko. Kocham krótkie spodenki i spódniczki/sukienki. Do tego platformy i mój ulubiony wisiorek. Styl? Nie lubie retro, hipisów, emo, goth, anime itp. Nie lubię także czarnej karnacji skóry. Kocham dłuuugie włosy :)
    Mam nadzieję, że dostanę tą szanse na zmianę, o której tyle razy marzyłam <3
    Pozdrawiam,
    Fruzia331

    OdpowiedzUsuń
  17. Nazywam się Justyna i mam 16 lat. Interesuję się głównie grafiką komputerową, ale mam też inne zainteresowania chociażby książki i Stardoll. Na Stardoll posługuję się nickiem: Justa_16166. Konto założyłam parę lat temu. Przez te wszystkie lata mój styl zmieniał się diametralnie: poprzez ciemną opaleniznę do skrajnej bladości. Jednak nie mogłam odnaleźć czegoś, co sprawiłoby, że byłabym zadowolona i dumna ze stylizacji. Zawsze było jakieś "ale". Moim dużym problemem jest biżuteria. Nigdy nie potrafię dopasować jej do ubrania tak, żeby wszystko wyglądało dobrze i w końcowym rezultacie rezygnuje z jakichkolwiek błyskotek przez co moje stylizacje wyglądają blado i brakuje im tego przysłowiowego "czegoś".Posiadam w miarę dużo ciuchów na Stardoll oraz kosmetyków. Z tego co wcześniej napisałam można wywnioskować, że nie mam konkretnego upodobania co do stylu. Nie mam też osoby, która byłaby moją inspiracją lub wzorem do naśladowania. Jednakże bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, które wrzucasz na bloga. Więc taki styl chciałabym obrać. Nie boję się zmian i nie mam żadnych dziwnych upodobań. Oddaje się w Twoje ręce i wiem, że stworzysz coś co zadowoli mnie i spodoba się także innym. Nie będzie problemu z podaniem Ci mojego hasła, gdyż wydajesz się osobą godną zaufania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłoszę się :)
    Na stardoll nazywam się szymon2, a konto posiadam już prawie 5 lat. Ostatnimi czasy brakuje mi pomysłów na stylizację oraz makijaż. Strasznie mnie to męczy , zwłaszcza wtedy , gdy widzę pięknie ubrane i umalowane dollki. Bardzo lubię stylizacje Nejtl , Azo_Ona oraz Gabisia9 , której już niestety nie ma . Z moim stylem jest różnie. Raz rockowo , raz elegancko. Mam 57 poziom. Posiadam 45 zakupionych fryzur ( TRESS UP ) , 17 stron z makijażem,6 z biżuterią,13 lakierów ,5 stron ubrań i 5 stron dodatków. Oczywiście jestem gotowy podać wam hasło , gdyż ufam całej waszej obsadzie :) Pozdrawiam , szymon2

    OdpowiedzUsuń
  19. Nazywam się Agata i mam 16 lat.Interesuje się muzyką,a także aktorstwem.Na stardoll kryję się pod loginem Megagwiazda22,gram od 2010 r. Mam masę różnych ubrań,ale nie umiem ich odpowiednio dobrać,by coś z nich niezwykłego powstało.Staram się być oryginalna,ale to nie zawsze wychodzi.Uwielbiam stylizacje Tlen,ona ma bardzo wiele ciekawych pomysłów na ich tworzenie.Oczywiście nie będzie problemów z podaniem hasła,bo sądzę,że jesteś uczciwą osobą.

    P.S: Pozdrowienia dla wszystkich redaktorów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam !

    Jestem Ola i mam 12 lat , a na stardoll nazywam się ...Ola15... . Nie jestem osobą która najchętniej wyglądałaby jak prosto z solarium . Moim zainteresowaniem jest koszykówka ♥ Uwielbiam grać na stardoll i czytać książki . Na stardoll jestem od ok 5 lat . Miałam wiele kont , ale główne konto założyłam 2 lata temu . Śliczny styl ma azo_ona . Chciałabym chodź w 1% wyglądać podobnie do niej . Oczywiście mogę podać hasło . Ufam załodze tego bloga :)

    Gorąco pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  21. Na stardoll jestem już od ok. 5 lat, ale konto aniol-juleczka zostało założone w 2008 r. Konto mam długo, więc to nic dziwnego, że przeszłam z nim przez wiele stylów poszukując tego właściwego. I co? Nadal go nie znalazłam. Ale to dobrze. Dzięki temu nic mnie nie ogranicza, jednego dnia mogę być metalem, a drugiego elegancką damą. Za to właśnie kocham stardoll, za możliwość przemiany. Stylizacja nie zawsze jest dobra, czasami mam tak okropne momenty, że mam ochotę zostawic moją doll nago. Wena przychodzi, tylko szkoda, że czasami trzeba na nia czekać tygodniami... Jednak przy twarzy mojej lalki jest już trochę gorzej. Nie mogę odnaleźć dla niej odpowiednich elementów, ciągle nie jestem pewna czy mi się podoba. Nie chcę naśladować innych, chciałabym iść własną ścieżką. Może oryginalność nie jest dla mnie, może nie mam zdolności, ale chcę próbować. Wiele razy chciałam zgłosić się do metamorfozy, by zobaczyć co inni sądzą o moim koncie, ale jakoś nigdy nie miałam odwagi. Uważam, że ''Wyrocznia'' to projekt dla mnie, chciałabym spróbować czegoś nowego. Liczę na to, że mnie zainspirujesz i pobudzisz mój gust. Na ogół jestem osoba niestabilną, dlatego nie mam idoli, ulubionego stylu, muzyki. Bardziej przywiązuje się do emocji, wszystko zależy od mojego humoru.
    Jestem gotowa podać ci swoje hasło, bo wierzę, że jako człowiek ważny (może nie tyle ważny co popularny) w społeczności stardolla, nie możesz pozwolić sobie na jakieś oszustwa.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam, aniol-juleczka

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, moje konto na stardoll posiadam już ponad 3 lata, a nadal nie do końca udało mi się odnaleźść swój styl. Mimo iż ciągle kupuję nowe rzeczy, sprzedaje stare i wymieniam na nowe, nadal nie mogę stworzyć niczego co dałoby mi satysfakcję na dłużej. Mam też problemy z weną, często mi jej brakuje i nie wiem co stworzyć a na bloogach na których piszę muszę mieć ją zawsze i wszędzie. Dlatego proszę Cię o pomoc. Wiem że nikt tak dobrze nie poradzi mi w tej kwestii jak ty. Twoje stylizację są dopracowane w każdym szczególe, po prostu perfekcyjne. Nawet jeśli mnie nie wybierzesz, ciesze się że mogłam ci to powiedzieć :)

    misslola_88

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć! Mój nick na stardollu to nina10000000 (zer jest 7) jestem tu od 2009 roku. Może teraz o tym dlaczego się zgłaszam?

    Otóż mam "problem". Mianowicie nie potrafię ogarnąć całej swojej szafy. Buty (moja obsesja) oraz część ciuchów i dodadtków mam porozmieszczanych w kilku pokojach, żeby lepiej całość ogarnąć. W mojej szafie jest również stystem markowo-rodzajowy (sukienki, spodnie, topy, spódniczki, kurtki). Mimo to nie daję rady z wymyśleniem czegoś na miarę waszych niebanalnych i kreatywnych stylizacji.
    Mój głupi nawyk to zakładanie na dollkę nowo nabytych ubrań, dlatego nierzadko wygląda ona jak chodząca reklama danej marki. (Aktualnie mogłaby być jednym z manekinów Marka Fasta^^).
    Mimo że stylizacje są poprawne, nie mają w sobie tej "magii", jaką mają wasze stylizacje. I dlatego zgłaszam się do was. Uważam (przynajmniej mam taką nadzieję), że jak zobaczę co można wyczarować z mojej szafy, da mi to kopa do niebanalnego myślenia.

    Mój styl można określić jednym słowem - "chaos" zdarza mi się skakać z jednego stylu, w kompletnie inny. Raz moja doll wygląda niczym gotka, raz niczym dama, a innym razem niczym typowy hipster (ten ostatni jest moim stylem w realu). Z jednej strony jest to magia stardolla, z drugiej mam poczucie, że warto się ustabilizować.

    Nie mam stardollowych inspiracji. Przynajmniej nie podam tobie nicków. Często skaczę po stardollowych profilach w poszukiwaniu inspiracji i myślę sobie "O, to mi się podoba, ciekawe rozwiązanie". Jednak nie zapamiętuję username'ów. Odwiedzam także od czasu do czasu profile waszej ekipy. Można powiedzieć, że to wy jesteście takimi moimi idolami, których odwiedzam regularnie.
    Z ogólnych inspiracji, uwielbiam styl Rihanny (głównie ze odwagę zmiany oraz ogólne wyczucie) oraz polską blogerkę Maffashion (jej bloga oraz instagrama odwiedzam wyłącznie dla stylizacji, które są fenomenalne).

    Jeśli chodzi o mnie pasjonuję się jeździectwem, mam swoje małe osiągnięcia w zawodach, lecz tylko towarzyskich (dość przechwalania się!) Kocham muzykę oraz kino (w obu przypadkach lubię każdy styl oraz tym, bo przecież nie wybiera się ulubionego dziecka!)

    Czego oczekuję od stylizacji? Motywacji, ale ta część leży wyłącznie po mojej stronie ;) Po prostu tyle razy podziwiałam wasze stylizacje, więc teraz chciałabym oddać swoją doll w twoje ręce, bo wiem, że ty naprawdę potrafisz czarować.


    Pozdrawiam Ciebie Kaci oraz całą ekipę bloga!

    nina10000000

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeczytałam swoją wypowiedź i zauważyłam, że blogspot pozjadał mi niektóre przycinki. P.S. *każdy styl oraz typ


    nina10000000

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam!
    Nazywam się Agata mam 13 lat. W życiu realnym interesuje się tańcem - hip hop i muzyką. Jestem osobą zazwyczaj miłą. Mój styl jest dziewczęcy jednak lubię czasem ubrać się jak "dresiarz". Na stardoll można mnie znaleźć pod nickiem agatkaka65.Gram w tą grę już przeszło trzy lata.Moja doll jest oryginalna jak ja ( czego zapomniałam dodać )dlatego nie mam swojego wzoru do naśladowania. Pisałam już na trzech blogach, na jedynym z nich robiłam metamorfozy i czasem też robię i wychodzi mi to nieźle.


    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam na inię Weronika, a na stardoll kryję się pod nickiem hill88 . Zawszę, gdy odwiedzam apartamenty doll widzę, że każda z nich jest ładniejsza i oryginalniejsza od mojej. Gdy zmienię twarz swojej doll, lub makijaż to taki zostaje na mojej doll na miesiąc czy dwa. Nie potrafię również ubierać swojej doll. Pisze i pisałam na kilku blogach. Gdy stylizacje robiłam na czyjejś doll każdy bez wyjątku pisał, że mam talent, lub, że lepszej w życiu nie stylizacji widział. Natomiast gdy zamieszczałam stylizacje na mojej medoll były różne komentarze np. "Nie podoba mi się", "Nie mój styl", "Mam mieszane uczucia", "Mówię prosto z mostu, że mi się nie podoba". Każdy na stardoll chce być rozpoznawany, oryginalny, a ja chcę tylko, aby moja doll jakoś wyglądała. Większość ciuchów w mojej szafie jest za starmonety, ponieważ tylko raz byłam SS. Z apartamentu nie jestem w pełni zadowolona. Wygląda lepiej niż kiedyś, ponieważ ostatnio chciałam, aby "nie straszył":) Czasami mam pomysły na stylizacje na mojej doll, ale zawsze czegoś brakuje. Gdybym była SS zainwestowałabym w kosmetyki i w moje projekty z StarDesign Fashion i Jewelry. Kilka moich projektów http://i43.tinypic.com/141mepz.jpg[/IMG] . Wiadomo, że na stardoll i w internecie można być 22 letnią Zuzią, blondynką Kasią czy perkusistą Tomkiem, chociaż naprawdę nazywamy Małgosia jesteśmy niską brunetką, która ma 12 lat. Ja jednak cenię sobie szczerość i nigdy nie piszę, że mam na inię bodajże Wincenty. Nazywam się Weronika i koniec:) Nie chwalę się na czatach, że wygrałam konkurs plastyczny, albo zostałam królową balu, lub "tonę w pieniądzach". Lepiej powiedzieć "lubię muzykę" i tak mam napisane w prezentacji. Nie lubię np. na stardollowych czatach, gdy: ktoś przeklina na siłę i pokazuje jaki on jest i nie jest, chamstwa, łańcuszków, bo nie wiem po co ktoś to rozsyła(!), wymian stardollowych, a później żalenia się, że ktoś ukradł platformy z Archive. Jeszcze kilka słów o mnie:) Jak pisałam lubię muzykę. Nie wstydzę się tego, że mam bardzo dobre oceny, ale się i tym nie chwalę. Mój styl na stardoll jest zmienny i nie mogę się odnaleźć. Podobnie jest z wyglądem mojej me doll. Dlatego też proszę o całkowitą metamorfozę:)
    Pozdrawiam, hill88 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A więc mam na imię Ewelina i mam 12 lat. Pracuję na blogu Verascum i lubię Stardoll :)
    Interesuję się sportami zimowymi, które innych nudzą, niestety.
    Uwielbiam elegancję, ale lubię też szaleć. I tatuaże!:D

    KijankaLOVE

    OdpowiedzUsuń