2019/11/01

NOWE KOEKCJE: KITSCH, VELVET ORCHID I TINGELING HALLOWEEN COUTURE

Bardzo lubię okres Halloween, ponieważ wtedy zazwyczaj dodawane są kolekcje, które najbardziej trafiają w mój gust. Tym razem jednak jestem usatysfakcjonowana tylko częściowo. Zawsze mocno liczę na Tingeling Halloween Couture, które w tym roku mnie trochę zawiodło. Za przydatne z tej kolekcji uważam maksymalnie trzy rzeczy - czerwone, koronkowe body, podarte rajstopy i rękawiczki. Velvet Orchid na plus ze względu na koszulki Kiss, które oczywiście od razu kupiłam, ale jako całość kolekcja mnie nie oczarowała. Kitsch z kolei uważam za bardzo udany - jest kilka fajnych rzeczy, które zainspirowały mnie do stworzenia nowych wnętrz. Gorzej, że nie mam na to czasu :D
A Wy co myślicie o kolekcjach? Dajcie znać!



9 komentarzy:

  1. Tingeling słabiutka kolekcja,kupiłam tylko rajstopy i czarną skórzaną kurtkę,reszta rzeczy jest brzydka...Velvet Orchid też beznadzieja,podoba mi się tylko pasek,Kitsch nawet fajne,ale ja nie dekoruję pokoi

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa Kitch nie najgorsza, ale nie urządzam Halloweenowych wnętrz
    Z VO podoba mi się kilka rzeczy a Tingeling mógłby być lepszy, ale coś na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja Halloweenowa dzień po Halloween! Brawa dla Państwa Adminów! Tyle czekałem, a tu takie rozczarowanie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się w miarę kolekcja z Tingeling :) Ta sukienka z wężem ma swój czar, chociaż jeszcze nie wiem jak to spożytkować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będzie zakupów, bo średnio to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zobaczyłam koszulki Kiss w Velvet to już byłam szczęśliwa <3 Z dekoracji nic nie kupowałam, a Tingeling szkoda, że dotarło dopiero dziś, na pierwszy rzut oka nie ma efektu wow...

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko jak ja sie ciesze na widok naszyjnika Bvlgari i skorzanych rekawic! Zobacze jeszcze jak z ta koronkowa czerwona bluzka. Ale fakt zabawne ze dodali to po Halloween haha pozostale dostawy takie sobie... raczej nie skorzystam haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Tingeling i Orchid są całkiem niezłe, zrobię małe zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ostatnim sklepie nawet nie miałam pojęcia. Nawet spoko sa rzeczy, ale zastanowię sie nad zakupem. Drugi sklep ma również kilka ciuszków fajnych. W szczególności ta długa koronkowa spódnica wpadła mi w oko. Pierwszy sklep cóż nie urządzałam nic w apartamencie w tylu hallowem.

    OdpowiedzUsuń