2019/11/15

NOWE KOLEKCJE: VOILE I ARCHIVE

Hej! W środę pojawiła się Pazie nowa dostawa do Voile. Szkoda, że paski są częścią ubrań, bo byłyby bardzo ciekawym dodatkiem. 
Natomiast dziś powitaliśmy ponownie sklep Archive, a w nim ubrania DKNY m.in. z pierwszej kolekcji. Nie powiem, zakupy zrobiłam, ale generalnie ta kolekcja to wg. mnie cios poniżej pasa.
A co wy sądzicie? Wpadło wam coś w oko?


Edit: Kupując stardolary otrzymamy Scuba Dress. To co myślę na ten temat nie nadaje się do publikacji.


10 komentarzy:

  1. Śmiać mi się chce, bo Stardoll jest wręcz genialne w wywracaniu wartości towarów do góry nogami. xD W tych momentach cieszę się, że wszystko co było więcej warte już dawno sprzedałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W Voile podoba mi się ostatni zestaw z pierwszego piętra, ale na razie nie kupuję. Też żałuję, że pasków nie da się kupić, bo są ciekawe...
    Archive... myślałam, że Admini nie dowalą tak bardzo, ale no cóż. Sama posiadam coś z DKNY, ale nie chcę wiedzieć jak wkurzone muszą być osoby, które kolekcjonują takie ciuszki za kupę kasy...
    Z serii "Jak spieprzyć legendę - wersja Stardoll" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa do Voile calkiem mi sie podoba,jestem juz nawet po malych zakupach :) dkny... milo jest widziec te pozadane rzeczy w tak niskich cenach i w ogole dostepne :) akcja ze scuba dress troche zaskakuje ale cos haha moze ktos sie skusi. Nie obchodzi mnie co mysla osoby ktore w tym momencie przeplacily xD dobrze ze admini przywracaja te rzeczy do sklepu bo czasamj znalezienie ich nawet na kontach innych graczy a nie mowic na bazarze graniczylo z cudem. W koncu gra ma juz swoje lata... w ogole licze ze przywroca Archive.. tam byly fajniejsze rzeczy niz w CP.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o dostawę w Voile to mi osobiście się nic nie podoba,słaba kolekcja...zaś kolekcja Archive to jakiś kabaret,osobiście dla mnie te ubrania są brzydkie i nie rozumiem fenomenu wywalania kupy kasy na nie,ciekawa jestem co za jakiś czas admini znowu wymyślą i jakie kolekcje dowalą do plazy,pierwszą kolekcję Young Hollywood??

    martusia-16

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. kolekcja voile jest fenomenalna! głównie na drugim piętrze - boskie ciuchy :D spodnie w kryształki, jak dla mnie to hit kolekcji i must have w każdej szafie :)
    archive - mega się cieszę z kolekcji akurat tego sklepu, bo niegdyś był moim ulubionym. kolekcja jest bardzo kolekcjonerska, najdroższa rzecz osiągała ceny nawet 70K stardollarów, także tak.. niektóre rzeczy to koszt kolejnych 5-10k. zrobiłam już małe zakupy, ale chcę jeszcze kilka ciuszków :p
    ja się cieszę, że stardoll przywraca te kolekcje, które ciuchy były drogie, unikają w ten sposób usuwania kont za ponad 600SD i realne pieniądze, to dobre zagranie z ich strony. jednak inni się burzą, nie dziwie się im, bo jednak wydali mnóstwo kasy na to.. ale co poradzić? dla mnie jest bezsensu płacić tyle kasy za jeden ciuszek :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wypowiem się zbytnio na ten temat. Nawet nie wiem co powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  7. Voile po dokładnych oględzinach uznaję za udaną dostawę. A Archive, może coś kupię. Uważam, że Scuba Dress jest paskudna. Nie kupuję, nie sprzedaję za więcej niż 600sd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja Voile piękna, ale nie mam pomysłu na takie eleganckie rzeczy. A co do Archive, to ja tam się cieszę bo parę rzeczy kupię.
    Śmiesznie mi się patrzy na ten bulwers co po niektórych bo pomyślcie sobie czy mądrym było wywalanie takiej ilości realnych pieniędzy na jakieś badziewne pikselowe ciuszki? A na dodatek sprzedawanie za ponad 600 sd to łamanie regulaminu, a potem zdziwienie, że konto usuwają...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to nawet nie mam ochoty kupować tych rzeczy z Archive, bo po dłuższym zastanowieniu - po co mi coś, co już teraz na każdy. Kiedyś te rzeczy były pożądane ze względu na swoją rzadkość, a nie wygląd. Teraz już nie są w ogóle atrakcyjne jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się w sumie cieszę z dostawy w Archive. Mam dość dużą kolekcję ciuchów DKNY, z tych starszych kolekcji i nic się nie powtórzyło :D
    Kupiłam stardollary za najniżsżą kwotę żeby dostać sukienkę.
    Myślę, że kolekcjonerskie ciuchy nadal będą drogie i ciężko dostępne ze względu na metkę :)

    OdpowiedzUsuń