2019/11/16

waves


7 komentarzy:

  1. Podoba mi się :) może jedynie torebkę bym wymieniła na bardziej stonowany kolor, ale z drugiej strony mogłoby być wtedy zbyt mdło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka nowoczesna chłopka pańszczyźniana hahaha jakieś dodatki trzeba dodać, inną torbę, bo jest słabo jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jest okej. Chociaż czegos mi tutaj brakuje ale sama nie wiem czego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Kojarzy mi się ze szkolną stylizacją z filmów młodzieżowych do których mam sentyment :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tym razem mi się nie podoba,na pewno wywaliłabym torebkę,bo ta nie pasuje i ogólnie nie przypadła mi ona do gustu,może to przez te spodnie bo nie lubię ogrodniczek

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Casualowa i ma taki 80's spirit, pewnie przez te ogrodniczki ;) Jest urodziwa.

    OdpowiedzUsuń