2019/11/29

NOWE KOLEKCJE: IT GIRLS

Witajcie. Dziś czarny piątek, święto wyprzedaży, i Stardoll uczciło ten dzień nową dostawą do It Girls. Wiem, że niedawno była wielka wyprzedaż najstarszych kolekcji, jednak szczerze mówiąc spodziewałam się właśnie dziś "atrakcji" z tej okazji. Co do nowej kolekcji - na pierwszy rzut oka wydała mi się fantastyczna, jednak na doll już tak nie wygląda. Ale kilka rzeczy się obroniło, jak np. beżowy golf . 
A co Wy myślicie o nowej dostawie? Wybierzecie się na zakupy?

7 komentarzy:

  1. Też liczyłam na jakieś promocje na ciuszki, ale cóż. Dostawa jest naprawdę fajna, myślę, że biała koszula i marynarka w kratkę mogą znaleźć się w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  2. w miarę kolekcja, podoba mi się duża marynarka w kratę, oba beżowe sweterki i biała koszula

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również myślałam,że admini zrobią jakąś wyprzedaż z okazji czarnego piątku,to mogli sobie darować tą wyprzedaż z okazji dnia singla i zrobić black weekend

      martusia-16

      Usuń
  3. Fajne sa te czarne buty, spodniczka w krate i bezowa bluzka. Chociaz jak patrze na to wszystko to wydaje sie ze podobne rzeczy sa juz w plazie... szkoda ze nie zrobili duzych obnizek :/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma co narzekać, stardoll przy zakupie jednego miesiąca ss dał nam drugi gratis, uważam że to spoko opcja ;) a promocje w plazie już były, więc poco kolejny raz to samo... kolekcja jest fajna, myślę że kupię kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kolekcja. Najbardziej podoba mi się biała koszula- jest prześliczna a do tego beżowe sweterki i kurtka w kratkę. Szkoda, że sukienka z kokardą jest słabo wykonana a spódnica wygląda prawie tak samo jak ta co była ostatnio w Fendi, tylko jest o wiele gorzej zrobiona.

    OdpowiedzUsuń