2019/11/22

NOWE KOLEKCJE: SUBCOUTURE

Witam. Dziś do Plazy trafiła nowa dostawa Subcouture. Będzie dostępna przez nieco ponad 3 dni, ceny wahają się w przedziale 14 -36 sd (13-32 ze zniżką) i 6 rzeczy jest wyłącznie dla osób ze statusem SS. Można też zakupić wnętrze, które moim skromnym zdaniem jest świetne. Ubrania też prezentują się całkiem dobrze, kolekcję zaliczyłabym do tych udanych. Ja z pewnością wybiorę się na zakupy. 
A jak Wam się podoba? Lubicie ten sklep?



ps. Z okazji nowej kolekcji przy zakupie stardolarów dostaniemy 50% więcej. Nie jest nigdzie napisane do kiedy trwa ta promocja, przypuszczam że do jutra, więc jeśli planujecie taki zakup, to lepiej się pospieszyć.

9 komentarzy:

  1. kolekcja jest super! chcę jeszcze koszulę w kratę, zieloną kurtkę i torbę oraz niebieską sukienkę. mam nadzieję, że uda ma się je zakupić :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja na pierwszy rzut oka wydała mi się nieatrakcyjna, szczególnie pierwsze piętro i drugi manekin. A w efekcie kupiłam z siedem rzeczy. Buty w gwiazdki są cudne, można poczuć się trochę jak Ziggy Stardust!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co mi sie podoba to buty ktore sa na 3 manekinie na pierwszym pietrze, ale sa dla ss... i jeszcze kurtka z 3 manekina ale 2 pietro... troche wyglada jak z bezdomnego ale podoba mi sie, bo jest dosyc nietypowa. Ale nic nie planuje kupowac. Mam jednak wrazenie ze dosyc niskie sa te ceny jak na sub

    OdpowiedzUsuń
  4. kolekcja nawet udana, kupiłam żółtą spódnicę, koszulę w kratę, podwójną torebkę i żółty płaszcz

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Subcouture. Na pierwszy rzut na pewno kupię żółtą spódnicę i zastanawiam się nad torebkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żółty płaszcz, podwójna torebka, krótka kurtka, futerko i turkusowy sweter-sukienka to są rzeczy które wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy super, ale jak zawsze nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już zrobiłam zakupy i szczerze mało mi bo bym wykupiła wszystko

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony sklep! Kupiłam sporo rzeczy, chociaż na pierwszy rzut oka pomyślałam - słabe :D

    OdpowiedzUsuń