2019/11/30

Wzorki i desenie Vol. 2

Wróciłem! Nareszcie! Przychodzę do Was z bardzo, jak na mnie, prostą stylizacją. Inspirowałem się stylizacją MalinaSekret111, która pojawiła się w tym dziale ponad 3 lata temu. Link do posta. 
Ostatnio kupiłem też trochę biżuterii do salonu piękności i stwierdziłem, że może zacznę jej używać... Dlatego na dole macie wypisane osobno co moja doll ma na uszach, a osobno z czego składa się stylka:)

Mawi Leaf And Sprig Crystals Ring | MS.TQ Blue Kate Earring | Epiphany Bunny Earring Silver 

Royalty Double Breasted Glencheck Blazer | LE Pleated Half Pant | LE Fendi Inspired Wrap Bag | Evil Panda HotBuys Gold Tone Sunglasses | LE Black Strappy Stilettos

8 komentarzy:

  1. Jest super, jedynie co to może torebka pasowałby mi bardziej w innym kolorze, jakąś szarą może.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja, podoba mi się :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna 💓 moze tylko tutaj lepiej sprawdziłby sie jakis makijaz w neutralnych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja może i prosta ale za to w świetnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bomba. Ale brakuje mi czegoś na szyi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się. Fajna stylizacja i makijaż również.

    OdpowiedzUsuń