2019/12/01

careless whisper


6 komentarzy:

  1. Baza stylizacji jest fajna - elegancka i kobieca. Nie pasuje mi tutaj ta torebka, mimo to plus za to, że kolorystycznie torebka pasuje do makijażu oka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi sie tytul ;) ahh George Michael... jesli chodzi o stylizacje to jest tutaj straszny balagan. Do tego ta fryzura niezbyt dobrze sie prezentuje. Na szyi zdecydowanie za duzo wisi. Torebka chyba najbardziej tutaj dziala na niekorzysc. Spodnie... dziwnie wygladaja z tak zmyslowa gora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również podoba się tytuł :D

    Stylizacja jest super, nawet te buty, których nie lubię mi tu nie przeszkadzają :> Makijaż dopasowany do torby wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. góra stylizacji jest bardzo ładna,dół już nie koniecznie,zmieniłabym torebkę oraz spodnie bo torebka wgl nie pasuje,a spodnie jak dla mnie są po prostu brzydkie,to chyba przez tą kratę,no i rzeczywiście przy szyi za dużo tam jest,wywaliłabym jeden naszyjnik

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń