2019/12/19

NOWE OFERTY

Ostatnio pojawił się Świąteczny Giftometr. Czas na zakupy mamy całkiem sporo, bo do 7 stycznia. Końcowa kwota to 300 sd, więc nie niemożliwa, zwłaszcza, że sezon tributów w pełni. Lubię giftometry, bo zakupy i tak się robi, a można jeszcze dostać czasem coś fajnego. Tym razem najbardziej podoba mi się zielony kombinezon. Mam wrażenie, że kiedyś częściej takie akcje organizowali.
A jak Wam się podobają tegoroczne prezenty?



Pojawiła się także nowa "super" oferta dla osób bez statusu Royalty. Dostaną one niebieski diamencik za "jedyne" 277 zł. Oprócz tego 1 miesiąc SS i 7000 sd. Status Royalty niewiele daje, bo tylko możliwość zakupów w jednym sklepie, do którego i tak rzadko są nowe dostawy, oraz czasami w innych sklepach pojedyncze ubrania. I 10% zniżki. Zanim nastał nowy system płatności przyjemność zostania od razu Royalty kosztowała, z tego co pamiętam, ok. 170 zł przy wykupie SS na rok. NA ROK!  Ile tam dawali sd nie pamiętam, ale wystarczy poczekać na ofertę +50% i za 200 zł mamy 9000 sd. Generalnie wszystko z czasem drożeje, tak było, jest i będzie. Ale ta propozycja jest z Księżyca. Polecieli tam z nową kolekcją LE i ktoś tam chyba został, że proponuje tak niewiele za tak wiele.
 No zapytam się: Skorzystacie? ;)


8 komentarzy:

  1. Z Gift-o-metru skorzystam, bo i tak wychodzą Tribute więc coś będę kupowała, nagrody są całkiem fajne.
    Hahah zabawna jest ta oferta na Royalty xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie skorzystam ani z prezentow przy zakupach ani z oferty na royalty. Tylko bizuteria fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. gift o meter już mam cały, w tym roku średnio mi się podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  4. z gift-o-meter coś tam już zdobyłam,szału nie ma,jedyne co wydaje się być ładne to ten kombinezon

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba najlepszy meter jak do tej pory, podoba mi się ten kominek, koc i kombinezon. Z oferty nie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gift-o-meter taki sobie, podoba mi się jedynie peruka i brązowy płaszcz, na pewno skorzystam. Cena za Royalty to chyba jakiś żart :| Strzelili sobie w stopę tym, chociaż i tak na pewno znajdzie się ktoś, kto to kupi.

    CrazyWorl1024

    OdpowiedzUsuń
  7. Oni sobie żartuja prawda? Taka kwota? Boże. Co do gifometr pamiętam że kiedys robili to częściej jak grałam kilka lat temu. Teraz widzę to drugi raz od kąt mam nowe konto. Rzeczy są nawet spoko.

    OdpowiedzUsuń