2019/12/25

PROŚBA O POMOC

Święty Mikołaj to jednak ma ciężki kawałek chleba. Co prawda większość roku ma wolne, ale jak już przychodzi jego zmiana, to pracy ma od groma. I ma na wszystko jedną noc. Nie zapominajmy także, że ma też swoje lata. Całkiem nieźle sobie radzi, ale w tym wieku, i przy takim natłoku obowiązków, każdemu może się zdarzyć jakiś błąd. Przez pomyłkę zostawił u mnie prezenty dla obserwatorów bloga. Straszny bałagan się zrobił, nie można przejść przez pokój, w dodatku prezenty nie są podpisane dla kogo. Dlatego proszę Was o pomoc i zgłaszanie się po swoje wymarzone podarunki. Napiszcie proszę co powinno trafić właśnie do Was. Ci grzeczni, to zapewne nie jeden prezent powinni dostać ;)





16 komentarzy:

  1. Ale gapa z tego Mikołaja...
    Pomarańczowe butki są odjazdowe, ale właściwie to znalezienie pod choinką czegokolwiek byłoby miłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj gapa, ale ja też, bo nie poprosiłam o stardolowe nicki. Tak więc, na kogo zarezerwować prezent?

      Usuń
    2. Pardon, widocznie jak i Mikołaj możemy być siebie warci. XD

      Tak jak na górze - Jula145

      Usuń
  2. Wszystkie ciuszki są fajne, ale najbardziej uciesze się ze spódnicy Dior (tej po lewej) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brązowe futerko Fendi jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również podobają mi się pomarańczowe butki ale najbardziej to futerko z FENDI. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prezenty!
    Sukienka z Off-White jest bardzo ładna i byłaby jednym z pierwszych (jak nie pierwszym) ciuszkiem tej marki w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym białą sukienkę z sub lub blezer toma forda:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Srebrne legginsy od Toma Forda są bardzo w moim stylu :D Super jest też kurtka z Subcouture (ta jasna, druga w kolejności).
    Wesołych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bomberka z sub byłaby świetnym prezentem

    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh ta spódniczka Diora, tiulowa to jakieś cudo! Tak samo jak spódniczka LV w kratkę! 😍😍😍 w sumie wszystkie te prezenty są wspaniałe :)

    emu.musia

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, Mikolaj chyba niezle zaszalal na Rodeo Drive :D ja chyba mam dylemat pomiedzy marynarka od Diora a spodncizka LV ;D kurcze... mi chyba w tamtych sezonach tribute jakos umknely te ciuchy xd jejku jaki klimatyczny ten pokoj, chce kiedys sie w takim znalezc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódniczka LV znalazła już nową szafę, ale marynarka Diora czeka na Ciebie, potrzebny mi tylko twój nick w grze :)

      Usuń
  12. Podoba mi się biała sukienka z Off-white, świetna na prezent :)
    Elizabethfly

    OdpowiedzUsuń