2019/12/25

merry christmas

Wesołych świąt kochani! W ten niezwykły okres czasu, jakim jest Boże Narodzenie chciałabym Wam z całego serducha życzyć wszystkiego co najlepsze. Aby wszystkie życzonka się spełniły i abyście spędzili ten dzień z najbliższymi najwspanialej jak się da!

A tymczasem dzisiaj, przygotowałam dla Was dwie stylizacje. W obu bazowałam na 3 artykułach, które są zależne od siebie. Berety, top i marynarka oraz spodnie (rzecz jasna szerokiee:D).
Outfity może nie są typowymi świątecznymi lecz mam nadzieję, że Wam się spodobają. 


KONKURS:
Stwórz stylizacje świąteczną, w której wykorzystasz szerokie spodnie. Dlaczego akurat one? Każdy kto mnie zna wie, że ja je kocham i moja szafa jest ich pełna i ja bym chciała teraz zobaczyć jak Wy sobie z nimi poradzicie. Swoje looki przygotowujecie w swoich apartamentach lub przymierzalni
Najciekawsze pracę nagrodzę prezentami z listy życzeń lub stardollarami.
Pracę wysyłajcie pod postem (ZALINKUJCIE NA PRNT.SC) do 31.12.2019. 
Powodzenia;)




17 komentarzy:

  1. Fajna sprawa z tymi szerokimi spodniami. Obie stylizacje mi się podobaja ale najbardziej ta druga i to ją bym założyła własnie na siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam szerokie spodnie, stylizacje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szerokich spodni się boję ze względu na to, że w mojej opinii ciężko z nimi stworzyć fajną stylizację (co pewnie ma korzenie w życiu realnym, bo w spodniach szerokich osobiście się źle czuję).
    Twoje stylizacje są naprawdę fajne, nie są za ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wyżej już wspomniała Metalka, ja też dziwnie się w nich czuję w realu. Na Stardoll wygląda się w nich sto razy lepiej.

    https://prnt.sc/qfus4w
    Też skusiłam się na beret, nawet podświadomie :')

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszej stylizacji to ja tego beretem bym nie nazwała :) Aczkolwiek całość ładnie się prezentuje. W drugiej zmieniłabym jedynie kolczyki, reszta jest fajna.
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  6. tego typu spodnie nie są dla mnie ze względu na moją budowę ciała,mam szerokie biodra i krótkie nogi i takie spodnie spowodowałyby że jeszcze gorzej bym wyglądała,na sd mam kilka par takich,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga propozycja,no i rzeczywiście tak jak napisała karoliss w pierwszej stylizacji to nie jest beret tylko kaszkiet

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam takie spodnie na wigilii, pierwszy raz w życiu! :D Całkiem ładnie wyglądały.
    Na Stardoll nie mam ich zbyt wiele, ale coś spróbuję wymyślić. Twoje stylizacje są bardzo fajne! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Marta - królowa szerokich spodni :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  9. Również kocham szerokie spodnie, dla mnie to totalny must have w stardollowej szafie! Obie stylizacje mi się bardzo podobają jednakże, druga przemawia do mnie bardziej :)
    Link: https://prnt.sc/qg3i59

    OdpowiedzUsuń
  10. szerokie spodnie sa fajne ale w realu cos nie moge znalezc żadnych ladnych... z Twoich propozycji wole te pierwsza ;) druga dosyc oczywista :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kocham szerokie spodnie, szczególnie w realu ale niestety mój wzrost sprawia, że wyglądam w nich śmiesznie :( Obie stylizacje bardzo fajne, ale szczególnie przypadłą mi do gustu ta druga :D

    I zgłaszam się do konkursu: https://prnt.sc/qg61go

    CrazyWorl1024

    OdpowiedzUsuń
  12. na stardoll o dziwo polubiłam, ale w rzeczywistości nie cierpię :P

    https://prnt.sc/qgbmsz

    already0

    OdpowiedzUsuń