2019/12/21

NOWE KOLEKCJE: APRES SKI

Witajcie. Wczoraj dostaliśmy nową kolekcję Apres Ski. Choć sklep jest dość tematyczny (przede wszystkim ubrania na stok), to zwykle coś fajnego można tam znaleźć. W tej 2-piętrowej dostawie także. Najbardziej moją uwagę przykuły hologramowe buty oraz pomarańczowa i różowa kurtka. Jak na ten sklep, to dostawa całkiem w porządku.
A jak Wam się podoba? 




Dostaliśmy też na święta nową ofertę. Za 13,95 zł otrzymamy 200 sd i kilka bardzo wiekowych ciuszków, m.in. torbę z DKNY. Dość hojnie administracja ostatnio rozprawia się ze starymi rzeczami mogącymi mieć jakąkolwiek wartość. Może przy następnej okazji (nie mam żadnych wątpliwości że będzie) napiszę co o tym myślę, aktualnie trawi mnie gorączka. 
Skorzystacie?


8 komentarzy:

  1. Z dostawy do Apres Ski kupiłam tylko żółty sweterek za SM. Liczyłam na jakiś Tribute zamiast tej dostawy.
    Nie skorzystam z nowej oferty Adminów, ostatnio ich coś bardzo dużo...

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o Apres ski to kupiłam tylko czarny pasek, bo szału nie ma z tą kolekcją, a co do oferty to nie skorzystam bo nie można doładowywać przez sms

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Oferta jest komiczna xD Nie wiem czy te ciuchy mają jakąkolwiek wartość, ale jeżeli tak - z pewnością niesłuszną. Utknęły stylem w dawnej epoce.

    A co do dostawy - wyjątkowo przyjemna jak na ten sklep. Kilka rzeczy na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciuszki sa nawet okej z nowej dostawy ale raczej nic nie zakupię. Co do doładwania niestety ale nie skożystam

    OdpowiedzUsuń
  5. nic nie kupię, okropna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie robię zakupów w tym sklepie prawie nigdy , ale szary sweter jest przepiękny i od razu go kupiłam :D
    Oferta spoko, jeśli ktoś lubi te starocie. Ja nie lubię, nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  7. polecam kupic sweter za starcoins :)) juz bardzo go lubie :D kolekcja poza tym kiepska...

    OdpowiedzUsuń