2019/12/02

NOWE KOLEKCJE: MUSEUM MILE

Hej! Mam nadzieje, że dzisiejsza dostawa otwiera zimowy sezon tributów. I chociaż nie lubię, gdy te kolekcje trafiają do Museum Mile, to tym razem jest to jedyna słuszna decyzja. W tym roku odszedł Karl Lagerfeld, wielki projektant i ikona nie tylko mody ale i popkultury. Dlatego uważam, że Museum Mile, to właściwy sklep na tą kolekcję, tym bardziej, że trafiły tam projekty nie tylko współczesne, ale i te z lat 80. czy 90. Sama dostawa nie jest jakaś szczególnie powalająca, ale kilka rzeczy zakupiłam. Jako pierwszy do koszyka trafił kapelusz - jak by było fajnie, gdyby wszystkie kapelusze tak robili, wreszcie skończyłyby się problemy z właściwym dopasowaniem do głowy i fryzury. Dostawa liczy jedno piętro - z jednej strony dobrze, bo mniej się wyda sd, ale z drugiej strony tylko jedno piętro na projektanta z tak olbrzymim dorobkiem brzmi trochę jak żart.
A co Wy sądzicie o dzisiejszej dostawie? Jesteście fanami Cesarza Mody?


9 komentarzy:

  1. Uwielbiam tworczosc Karla dla Chanel <3 ta dostawa jest taka sobie... kapelusz najlepiej wypadł jak dla mnie. Szkoda,ze nie ma okularow z obrazka ktorym promuja dostawe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Słabo wygląda ta kolekcja, na tyle lat twórczości KL tylko tyle?

    OdpowiedzUsuń
  3. kolekcja jest słaba. podoba mi się kilka rzeczy, ale niestety nie mam pieniędzy żeby cokolwiek kupić... garnitur jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie mało jak na twórczość Karla, ale na Stardoll to zawsze coś... Na pewno kupię ten świetny kapelusz, może spodnie z zestawu i futro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecie.... Może dostaniemy Chanel, Fendi i osobne Karl Lagerfeld Tribute z nowszych kolekcji... Ja bym nie narzekał. Kolekcja jest okej, torebka koło to HIT!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie właśnie też jako pierwszy w koszyku wylądował kapelusz. Zastanawiam się jeszcze nad kilkoma ciuszkami, zobaczymy czy znajdą się w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podoba mi się ta kolekcja,jedyne co kupiłam to spodnie w pasy,reszta rzeczy nie przypadła mi do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam jego fanką, a modą światową się zbytnio nie interesuję. Niemniej jak zobaczyłam ten sklep to pomyślałam - wow, fajne ciuchy. Jednak po przyjrzeniu się z bliska podobają mi sie tylko 3 rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja jest super, kocham Chanel i Karla!

    OdpowiedzUsuń