2019/12/13

NOWE KOLEKCJE: LIMITED EDITION

Witajcie w piętek trzynastego :) Dziś dostaliśmy nową kolekcję Limited Edition. Z tek okazji możemy dostać 50 % więcej sd przy zakupie dowolnego pakietu. I po graficznej stronie tej wiadomości, a także biorąc pod uwagę, że zbliżają się święta, to spodziewałam się czegoś z blichtrem, a przynajmniej czegoś z odrobiną świątecznego klimatu. A tu proszę, kolekcja księżycowa. Nie mówię, bo zakupy zrobiłam, ubrania też są całkiem przyzwoicie wykonane, ale ogólne wrażenie jakoś nie porywa. Ceny jak na LE nie są strasznie wysokie, na Księżyc możemy się wybrać za jedyne 68/75 sd. I na koniec sobie trochę ponarzekam na tego "wspaniałego" decydenta, który daje biżuterię do salonu już którąś kolekcję z rzędu. No czy na prawdę by mu się krzywda stała, jak by było po staremu? 
A co Wy sądzicie o dzisiejszej dostawie? Wpadło wam coś w oko?



Na koniec chciałabym waz zaprosić do konkursu. Wystarczy stworzyć stylizację z dowolną rzeczą z tej dostawy. Podpisane prace (najlepiej na białym tle) zalinkujcie i zgłoście pod tym postem. Na zwycięzcę czekają stardolary. Wyniki w przyszły weekend. Lookbook Gucci ukaże się w ten weekend.

14 komentarzy:

  1. Również liczyłam na kolekcję bardziej świąteczną, elegancką. Kupiłam biżuterię (też ubolewam nad tym, że idą one do salonu...), torebki i szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zaluje ze nadal nie mam ss:)

    OdpowiedzUsuń
  3. brzydka ta kolekcja,jedyne co fajne to torebka czarna ale niestety już została wyprzedana

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się ta kolekcja, kupiłam tylko 2 rzeczy. Tło jest za to świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.bankfotek.pl/view/2145113

      moja stylizacja ;)

      Usuń
  5. Kolekcja taka sobie, kupiłam szary płaszcz, szare spodnie, czarne spodnie i pasek. Może później jeszcze coś dokupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo. Nie było mnie dokąłdnie 1 dzien a tu prosze nowa dostawa. Lecę do sklepu i zobaczę czy coś mi wpadnie w oko

    OdpowiedzUsuń
  7. nie porywa ta kolekcja, ale kilka rzeczy mi wpadło w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bez ss, ale nic nie straciłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bez ss, ale nic nie straciłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie kupiłam 16 rzeczy z tej kolekcji XD również spodziewałam się czegoś innego, ale nie jestem zawiedziona :D
    Zgłaszam się do konkursu :)
    https://zapodaj.net/7910a945a713f.png.html
    Emu.musia

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.bankfotek.pl/view/2145099

    mariola12333

    OdpowiedzUsuń
  12. Część kolekcji całkiem fajna, kupiłam szare spodnie i czarną koszulę. Chciałam limonkową kurtkę i nerkę z 1 manekina, ale już było za późno :(

    http://www.bankfotek.pl/view/2145108

    already0

    OdpowiedzUsuń