2019/12/06

Mikołajkowy makijaż + konkurs


Witajcie!

Wiadomo, że z Mikołajem kojarzy się głównie kolor czerwony. Jednak odejdźmy trochę od reguły, nadchodzi zima! Z tego właśnie powodu, wybrałam właśnie niebieski do stworzenia tego makijażu. 





A teraz nie przedłużając, ogłaszam konkurs na mikołajkowy makijaż. Myślę, że zasady są wszystkim znane. Możecie używać wszystkich rzeczy z Salonu Piękności, również projektów ze stardesign, dozwolona jest także obróbka graficzna. Zalinkowane i podpisane prace proszę umieszczać w komentarzach pod tym postem. Macie czas do 12.12. 

Przewidywane nagrody: 
1 miejsce - 50sd
3 wyróżnienia o wartości 30sd

Brać udział mogą tylko obserwatorzy bloga.  Trzymam kciuki i liczę na Wasze kreatywne pomysły. 


Udanych mikołajek! :)


7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, skojarzył mi się z moim zeszłorocznym z okazji sylwestra - poszalałam i wykorzystałam niebieski cień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny dobór kolorów, zdecydowanie kojarzy mi się z zimą <3 Ogólnie makijaż bardzo ładny, ale raczej sama nie wezmę udziału, ponieważ moje umiejętności to dno haha.
    I nie na temat, ale czy tylko mi nie wyświetla się nowy sklep z kolekcją Gucci? W starplazie pokazują się dwa manekiny ale sam sklep nigdzie się nie pokazuje a widziałam na głównej, że jest więcej ubrań, niż te na wystawie :(

    CrazyWorl1024

    OdpowiedzUsuń
  3. https://prnt.sc/q775sg
    świetny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic specjalnego. Pokazujesz tylko to co już inni pokazali kilka lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  5. https://images.tinypic.pl/i/00994/3qidppvwc0sf.png

    OdpowiedzUsuń