2019/12/05

Monotonia


8 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się połączenie eleganckich spodni z taką kurtką, która według mnie jest bardziej luźna, streetowa...

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie super, trochę takie wyjście na okazję, ale jest zimno. hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. dół mi się podoba,góra już nie koniecznie,zmieniłabym kurtkę na jakiś płaszcz albo marynarkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Mnie wcale takie polaczenie nie przeraza, duzo osob w rzeczywistości tak sie ubiera i czasami nawet ok to wyglada. W stardollowej wersji moze tylko te kolory gorzej sie prezentuja, zwlaszcza na kurtce, ale jest dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi ani się ta kurtka ani te spodnie więc stylizację pozostawiam bez oceny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zimowo. Oj zimowo i bardzo fajnie bo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń