2019/12/06

NOWE KOLEKCJE: ARCHIVE I GUCCI TRIBUTE

Witajcie. W ostatnią środę dostaliśmy kolejną dostawę do Archive. Tym razem padło na sklep Fudge. Jest tam sporo antyków, rzeczy niegdyś wartych sporo wirtualnej waluty. Jak dla mnie nic specjalnego, nigdy nie rozumiałam fenomenu choćby rzeczy z serii "Ugly Girl". A co do samego sklepu, czy raczej jego reaktywacji, a tym bardziej zawartości, sądzę, że admini naginają zaufanie wieloletnich graczy.
Natomiast dziś dostaliśmy pierwszy zimowy tribut - Gucci. Kolekcja to tylko jedno piętro, za to całkiem udane. Na pierwszy rzut oka nie powala, ale po przymiarce kupiłam sporo rzeczy. Szkoda tylko że biżuteria i okulary trafiają do salonu piękności. Mam nadzieję, że to nie stanie się regułą.
A jak Wam się podobają ostatnie dostawy?





KONKURS
Zapraszamy Was do udziału w blogowym lookooku. Wystarczy stworzyć stylizację z wybraną rzeczą z Gucci Tribute, podpisaną pracę zalinkować i wstawić w komentarzu pod tym postem. Oczywiście na zwycięzcę czekają stardolary :)

15 komentarzy:

  1. Archive takie sobie. Gucci fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nowa" kolekcja Archive nie dla mnie, nie byłam fanką Fudge. Gucci świetna kolekcja, kupię kilka rzeczy, szkoda, że kolczyki trafią do salonu piękności...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gucci is amazing. Archive to dno totalne. Komu to potrzebne?

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o archive to kupiłam tylko jedną bluzkę, reszta rzeczy jest brzydka...jeśli chodzi o Gucci to nawet ładna kolekcja ale muszę najpierw przymierzyć ciuchy na doll

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok,po przyjrzeniu się z bliska kupiłam tylko 3 rzeczy,torebeczkę z 3-ego manekina oraz blezer i spodnie z 4-ego manekina

      martusia-16

      Usuń
    2. a tu stylizacja: https://www.bankfotek.pl/view/2144786

      martusia-16

      Usuń
  5. Archive spoko chociaz mogliby dac jeszcze fajniejsze rzeczy. Gucci nawet nawet. Milo ze nie ma juz tak wysokich cen jak kiedys. Wmetrze za 24sd wow

    OdpowiedzUsuń
  6. https://zapodaj.net/6045cd54c7cbe.png.html
    already0

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolekcja ;-)

    Moja propozycja: https://zapodaj.net/d00f9a572aac5.jpg.html

    OdpowiedzUsuń
  8. A o to moja propozycja :
    http://www.bankfotek.pl/view/2144744

    mariola12333

    OdpowiedzUsuń
  9. Archive słabe, nie lubię tych ciuszków rodem z painta (jednak wiem, że ludzie je kolekcjonują)
    Gucci zacne, coś na pewno kupie. Do kiedy można zgłaszać stylizacje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem jak na razie te wszystkie kolekcje Archive to jakaś porażka :/ Kupiłam tylko różowy top z postrzępionym dołem, ale jak będę mogła to się go pozbędę raczej. Co do Gucci to całkiem całkiem, kupiłam już kilka rzeczy, bardzo podobają mi się głównie torebki i różowa marynarka, może jeszcze skusze się na zakup tego zestawu z 3 manekina. A oto moja propozycja, bardziej na lato, niż na obecną porę roku, ale podoba mi się:

    https://www.bankfotek.pl/image/2144793

    CrazyWorl1024

    OdpowiedzUsuń