2019/12/22

LOOKBOOK: LIMITED EDITION


Hej hej! Kosmiczna kolekcja Limited Edition już za nami, a więc pora na próby wykorzystania ubrań z niej pochodzących. Nasze stylizacje nie są już tak kosmiczne jak tło, które admini dla nas przygotowali, aczkolwiek każdy z naszej załogi znalazł coś dla siebie. Przyjrzyjcie się wszystkim outfitom i koniecznie dajcie nam znać co o nich myślicie!
Na końcu postu znajduje się ważna informacja odnośnie konkursu na stylizację z wybraną rzeczą z kolekcji.

 

marta_03



Lavish



rockarolla_

 

aguuniek



Venicue



GirlEwelina 



Tyka11



WAŻNE
 Konkurs jak na razie nie został rozwiązany ze względu na to, że nie działają linki ze strony bankfotek. Osoby, które wysłały swoje prace właśnie tam (izolda1996-k, mariola12333 oraz already0), są proszone o zalinkowanie swoich stylizacji ponownie i wstawienie ich pod tym postem.
 

10 komentarzy:

  1. Jak zwykle stylizacje na dobrym poziomie. Najlepsze dla mnie to pierwsza od Marty, trzecia od Lavish oraz propozycja Tyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się pierwsza stylizacja Marty,druga Lavish,obie Agi,druga Venicue oraz Tyki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze fajne stylizacje. Moje ulubione to te od Agi, Rocki i Marty ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. https://files.tinypic.pl/i/00994/d8dyt5ebjn0k.png

    already0

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylki od Marty są super :) Różnią się od reszty i z tego kosmosu wyciągnęły coś eleganckiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał wszystkie stylizację sa mega świetne. Nie potrafie wybrac tej jedynej bo tak wszystkie mi się podobają.

    oto nowy link
    https://imgur.com/GGyVPL1

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje wyglądają super, jednakże najlepsze według mnie stworzyła marta_03 i tyka11 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak Wam sie udalo ale tym razem wszystkie mi sie podoba :) Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń