2019/12/31

LOOKBOOK: ANTIDOTE


Witajcie! W zeszły piątek do Plazy trafiła nowa kolekcja Antidote. News na blogu nie pojawił się, ponieważ okres świąteczny i międzyświąteczny okazał się być dla nas niemałym zamieszaniem. Wiecie jak to jest, sprzątanie, gotowanie, później jedzenie... i picie heh :D Stąd też opóźnienia odnośnie wyników konkursów, ale spokojnie - w przyrodzie nic nie ginie. Wyniki zaległych lookbooków i świątecznych konkursów pojawią się wkrótce. A tymczasem wracamy do Antidote. Większości z nas kolekcja bardzo przypadła do gustu, zresztą podobnie jak pozostałym graczom, ponieważ bardzo szybko się wyprzedała. Zostało już naprawdę niewiele do kupienia. Ja osobiście byłam bardzo miło zaskoczona cenami. Wszyscy wybraliśmy się na naprawdę konkretne zakupy, czego efektem są stylizacje poniżej! :) 


Venicue



Tyka11




Aguuniek



marta_03



rockarolla_

 

8 komentarzy:

  1. Naprawdę żałuję, że nie zdołałam kupić tego, co tak bardzo mi się podobało :( Właściwie kupiłam tylko torebki które zostały.

    Obie stylizacje (Od Venicue i Tyki) z nieregularną sukienką bardzo mi się podobają :) Chociaż najfajniejszy ciuch w całej kolekcji to chyba ta marynarka która ma na sobie Rocka.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się spóźniłam i niczego nie kupiłam :( jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza i druga Venicue,pierwsza z pierwszego rzędu,z drugiego rzędu obie i z 3-ego rzędu druga jeśli chodzi o stylizacje Tyki,fajne są też stylizacje 3 od Agi,druga Marty i pierwsza Rocki :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Również się spóźniłam, a takie fajne rzeczy były i tanie...
    Stylizacje znów mi się podobają (i tak Wam zazdroszczę :D). Najlepsze to pierwsza od Venicue, od Tyki pierwsza, druga, czwarta i ostatnia, ostatnia Aguuniek, pierwsza Marty i obie Rocki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyka11 - bomba!!! Agu i Rocka - świetne!! Reszta jest bardzo fajna! Nie ma żadnej złej stylki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolekcja kupiłam to co chciałam (koczowałam w pracy haha) Chociaż żałuję że olałam te brązowe spodnie, bo stylizacje z nimi najbardziej mi się u Was podobają. Dodatkowo super jest też ostatnia stylizacja Tyki i lewa od Rocki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są mega. Ale oczywiście te z rozkloszowanymi spodniami mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kolekcja była mega,kupiłam z niej bardzo dużo rzeczy, chociaż bałam się, że nie zdążę haha
    Co do lookbook'a, GENIALNY, najbardziej podobają mi się stylizacje : rockarolla_ i Venicue :)

    OdpowiedzUsuń