2019/12/25

coraz bliżej święta

Witajcie kochani, jak tam święta mijają?;) Bo nam naprawdę super:D

Przygotowałyśmy dla Was stylizacje z wykorzystaniem kopertówki z kalendarza adwentowego. Mamy nadzieję, że nasze outfity Wam przypadną do gustu:)

KONKURS: 
Przygotuj stylizacje wraz z drugą osobą (np. przyjaciółką tak jak ja z Gabi, chyba że nie masz nikogo tutaj takiego to napisz w komentarzu, że chcesz coś takiego zrobić z kimś, a druga osoba może się do Was dołączyć. Ostatecznie jeśli nikogo nie znajdziecie, a chcecie wziąć udział, zróbcie sami dwie stylizacje z jedną rzeczą.) Prace nagrodzimy stardollarami. Outfity linkujcie na stronie PRNT.SC do 31.12.2019!
Powodzenia!







13 komentarzy:

  1. Raczej nie wezmę udziału, ale Wasze stylizacje są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna,druga też fajna ale chyba zrezygnowałabym z tych spodni

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała, ale nie mam pary :D w razie czego zapraszam ;)

    Stylizacje obie mi się podobają,ale tak jak martusia zrezygnowałabym z tych spodni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią z Tobą to zrobię :D pisz jak coś do mnie na sd jaki wspólny element chcesz :D

      Usuń
  4. Obie stylizacje mi przypadły do gustu niestety tą jedyną jest stylizacja Gabi. Również wzięła bym udział ale niestety nie mam pary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę się dołączyć, bo również poszukuję osoby do pary ;)

      Usuń
  5. Pierwsza stylizacja bardzo klasyczna, druga jest moim zdaniem dość niecodzienna, co jest pewnie zasługą tych spodni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasujecie do siebie. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobaja mi sie Wasze pomysly :) chociaz Marcie na tym bialym tle troche nog nie widac w bialych spodniach ;) Swietny pomysl na sukienke :D

    OdpowiedzUsuń
  8. https://imgur.com/a/u5xb4m2 - Patrycja z sylwia5278 & Karolina z karoliss12
    A z waszego duetu propozycja Marty jest lepsza, bardziej przemyślana. U Gabrysi torebka ma srebrne elementu, a w stylizacji jest też złoto. Ale wizualnie obok siebie fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie miało być z wykorzystaniem czegoś z kalendarza adwentowego?

      Usuń
  9. https://prnt.sc/qhvu45
    izolda1996-k x aguuniek

    OdpowiedzUsuń