2019/12/26

Wzorki i desenie Vol. 2

Wiem, że mówiłem, że już nie będę kontynuował tej serii, ale jakoś tak wyszło, że w świątecznym nastroju wyszła mi stylizacja z wzorzystymi ubraniami. W tym looku mamy tylko jeden wzór, ale za to bardzo mocny. Dodatkowo kozaki, które wybrałem zrobione są z błyszczącej bardzo wyrazistej skóry i myślę, że to połączenie jest już wystarczająco bogate, no i ilość tej biżuterii... W takim ubraniu możecie pojawić się na domowej wigilii albo na świątecznej imprezie.

 
Glamrus Hippocampus Earring | Mawi Methamorphosis Necklace | Mawi Sapphire Slogan And Heart Pendant | Pretty n' Love HotBuys Gold Tone Necklace | Callie's Picks Tassle 70s Necklace | LE Oversized Open Crisp Shirt | Archive Abstract Printed Skirt | Original Future HotBuys Cache Bag | Royalty Saab Inspired Boots Bronze

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta spódnica, ale zawsze leżała jakoś dziwacznie. Chyba u Ciebie jest trochę pomniejszona i teraz wygląda dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomniejszona, trochę przekrzywiona i wyżej założona...
      Dziękuję ślicznie:)

      Usuń
  2. Myślę, że nie ma co przestawać kontynuować tej serii tylko czekać na dobry moment ;)
    Dzisiaj taki właśnie jest. Spódnicy osobiście bym nie wykorzystała do niczego, a tutaj proszę - wszystko super ze sobą wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zawsze jakoś szybko się nudzi, mam też tzw. słomiany zapał i chce robić tysiące rzeczy i później tak się to kończy, że nie wiem co mam robić:(
      Dla mnie ta spódnica zawsze była cudna i dziwiłem się jak inni mogą jej nie stylizować..

      Usuń
    2. Też tak mam z niektórymi rzeczami, ale zawsze warto czekać na jakąś rzecz, która jest takim zapalnikiem do czegoś świetnego :D masz ogromny talent do tworzenia stylizacji więc czekam na więcej :)

      Usuń
  3. ładna stylizacja,aczkolwiek mi osobiście ta spódnica się nie podoba :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Wszystko się idealnie tutaj zgrało ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakos nie podoba mi sie kolor butow... reszta za to przepieknie sie prezentuje ♥ te naszyjniki chce w rzeczywistosci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja też! Te buty- no trudno:(
      ♥♥♥

      Usuń
  6. Spódnica jest obłędna. Stylizacja w 100% świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie, że jest ktoś, komu też się ona podoba:) (Spódnica)

      Usuń
  7. Piękne połączenie kozaków i spódnicy. Wygląda to spójnie i fajnie :)
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń