2019/12/11

NOWE KOLEKCJE: WINTER PEAK I 'TIS THE SEASON

W tym tygodniu dostaliśmy aż dwie meblowe kolekcje - w poniedziałek Winter Peak i dziś 'Tis The Season. Pierwsza to, moim skromnym zdaniem, najlepsza dostawa do tego sklepu do tej pory. Zielony fotel "chesterfield" tak mi się podoba, że chyba specjalnie dla niego urządzę jakiś mały pokój. Jak już znajdę czas :) Drugi sklep to już typowo świąteczny klimat. Cieszę się że dają co roku coś nowego, ale w sumie to taka skromna ta dostawa. Gracze z dłuższym stażem pewnie w schowkach mają pochowane świąteczne dekoracje, ale osoby z niezbyt długim dorobkiem w grze za dużego wyboru nie maja. Kilka lat temu dawali co roku te same artykuły, czasami dorzucając coś nowego i choinkę można było przystroić samemu, a od jakiegoś czasu serwują tylko "gotowce".
A jak Wam się podobają nowe kolekcje? Urządzacie swoje apartamenty?


6 komentarzy:

  1. Obie dostawy są śliczne, kupiłam już parę artykułów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja symbolicznie stawiam jakies dekoracje. Na sd trudno mi sie dekoruje poniewaz ciągle mi przeszkadza zaburzona perspektywa... mi sie spodobalo wnetrze z dzisiejszej dostawy a to dziwne bo nie lubie tego koloru jaki maja sciany xd wszystkie meble i dodatki bardzo klimatyczne i dobrze wykonane,moze kiedys cos kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie dostawy uważam za udane, może coś zakupię po przemyśleniu, bo na dodatki do wnętrza rzadko wydaję sd. Póki co zawsze korzystam z "uzbieranych" świątecznych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. W obu sklepach sie obkupiłam. Co do świątecznych dekoracji miałam mały problem ponieważ jestem nowym użytkownikiem na stardoll i ciężko mi było stworzyć świąteczną aranżację.

    OdpowiedzUsuń
  5. obie są super, ale WP skradło moje serce totalnie<3

    OdpowiedzUsuń