2019/12/30

LOOKBOOK BALENCIAGA I RICK OWENS

Witajcie :) Dziś dość nietypowy lookbook. Przede wszystkim dotyczy dwóch marek Balenciaga i Rick Owens. Poza tym w głównej mierze powstał dzięki Wam drodzy obserwatorzy. Kolekcje nie porywały z zachwytu, mimo to znaleźliście tam coś dla siebie i stworzyliście ciekawe stylizacje. Zapraszam do oglądania. Na końcu posta jest ważna informacja.



aguuniek






Lavish















A teraz najprzyjemniejsza część - nagrody :) Z zadaniami w obu przypadkach najlepiej poradziła sobie Karoliss12, tak więc zapraszam Cię po odbiór 100 sd. Natomiast wszystkich pozostałych zapraszam po 40 sd. Zgłaszajcie się do mnie - Lavish




9 komentarzy:

  1. Faktycznie było trudno cokolwiek wymyślić, ale jak patrzę na stylizacje to mam ochotę wrócić do sklepów na zakupy :)
    Najbardziej spodobały mi się stylizacje: druga od Aguuniek, druga od Lavish oraz stylizacja Karoliss - świetnie wykorzystana bluzeczka.
    Oczywiście dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak stać się honorowym czytelnikiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Tutaj wszystko jest dokładnie wyjaśnione: https://stardoll-i-my.blogspot.com/p/honorowa-lista.html

      A w skrócie: trzeba po prostu aktywnie komentować :)

      Usuń
  3. Stylizacja Karolis z tą żółtą koszulą jest super :) Śmiało założyłbym ją nawet na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie te oba Tribute były koszmarne :x jeśli chodzi o stylizacje to druga stylizacji Agi jest ładna oraz druga, trzecia i czwarta Lavish :) jeśli chodzi o stylizacje konkursowe to propozycje Karoliss wypadają najlepiej :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Stylizacje są bardzo dobre! Nie umiem wybrać najlepszej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcje tak bardzo mi się nie podobały, że nie mogłam zrobić sama żadnej stylizacji. Niemniej super wyglądają looki od Agi i Lavish ze spódnicą oraz obie od Karoliss

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jaka mila niespodzianka ;) stylizacja od karoliss z wezowa spodnica super, tak samo podoba mi sie przerwsza od Lavish i Aguniek

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo. Miła niespodzianka :) Dziękuję. Karoliss twoja stylizacja ze spódniczką jest mega. :)

    OdpowiedzUsuń