2019/12/19

NOWE KOLEKCJE: RICK OWENS TRIBUTE I ARCHIVE

Witajcie :) Na początek przepraszam za małe opóźnienia, ale gorący przedświąteczny okres mocno ogranicza czas wolny. Ale do rzeczy. W poniedziałek dostaliśmy nowy tribut Rick Owens. Kolekcja zajmuje dwa pietra. Jak lubię rzeczy dziwne i mało praktyczne, tak ta propozycja mnie nie zachwyca. Najbardziej podoba mi się wnętrze. Na pocieszenie biżuteria wreszcie trafia tam gdzie powinna, czyli do apartamentu. Z okazji tej dostawy przy dowolnym(?) doładowaniu dostaniemy kapelusz tego projektanta.
Dziś natomiast kolejna dostawa do Archive. Tym razem padło na sklep Voile Holiday Boutique i kilka antyków z Voile. Kolekcja zajmuje ok. 2 pięter. Bardzo lubię VHB, szczególnie 2 pierwsze dostawy, było tam na prawdę sporo pięknych rzeczy, a do Archive wybrali takie powiedziałabym średnie. Miałam cichą nadzieję, że w najbliższy piątek właśnie ten sklep ponownie otworzą, ale chyba nic z tego.
A jak Wam się podobają nowe dostawy? 







KONKURS 
Zapraszamy was do wzięcia udziału w lookbooku Rick Owens. Jak zwykle na zgłoszenia czekamy pod tym postem. Nie zapomnijcie się podpisać na swojej pracy. Powodzenia i liczymy na Waszą kreatywność. Opublikowana praca zostanie zagrodzona stardolarami.

12 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka Rick Owens podobał mi się, ale po dłuższym oglądaniu ciuchów uznałam, że za wiele tam nie ma dla mnie. Kupiłam na razie tylko top, zastanawiam się nad jedną sukienką i spodnicą.
    Z Archive kupiłam białe kozaki i nadkolanówki, dostawa taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W obu sklepach coś kupiłam. Nie powiem w drugim sklepie to sa moje pierwsze zakupy ponieważ nie zbyt podobały mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. koszmarne te tribute,te ciuchy są brzydkie...jeśli chodzi o Archive to też beznadzieja,kupiłam tylko pasek za sm i koronkowy choker

    martusia16

    OdpowiedzUsuń
  4. To tribute jest okropne, nic kompletnie mi się nie podoba :<
    Archive nie najgorsze, ale to co chciałam mam z oryginalnej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  5. Straszna na nowa marka... Archive ujdzie chociaz z Voile mogli wybrac o wiele lepsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://files.tinypic.pl/i/00994/x10qc67srhbp.png
      Od Ricka Owensa jest ta biala bluzka ;)

      Usuń
  6. tribute straszne :( kupiłam tylko kilka artykułów. archive też mnie nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tribute podoba mi się tylko żółta spódnica i tego samego koloru top, męskie zestawy są też ładne ale niestety nie skorzystam. Archive typowo, porażka, nic nie kupiłam bo totalnie nic mi się nie podoba. Liczę na to, że w przyszłości sytuacja tego sklepu się poprawi i będzie w czym wybierać :/

    I zgłaszam się do lookbooku, moja praca:

    https://imgupload.pl/zdjecie/6n8A0

    CrazyWorl1024

    OdpowiedzUsuń
  8. http://prnt.sc/qdo4co
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczy super, ale nie na moją kieszeń.

    OdpowiedzUsuń